Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

HAK a mdloby

Príspevok v téme: HAK a mdloby
cwrbka

ahojte, mam 19 a uz druhy mesiac beriem HAK (Yadine), v poslednej dobe mi byva strasne zle- najma ranoa vecer- na vracanie, na odpadnutie. njhorsie je to v noci, napr. ked idem na zachod, tam mi pride vzdy zle a mam problem sa dostat spat do postele, co mi je na odpadnutie. mama tvrdi, ze je to preto, lebo nepravidelne jem, ja si myslim, ze je to z HAK (ale nerady by som ich vysadila)..este mi napada tretia moznost- ale kedze beriem HAK, tehotna by (asi) nemozem(dufam!!!!:))
len som sa chcela spytat, ci s tymto ma niekto skusenosti a ak hej, ako ste to riesili, po akej dobe ste zasa boli ok a nebyvalo vam zle. dakujem a zelam pekny den :)

natalia222

Ja som to z HAK nezažila, ale môže byť. Patrí to k vedľajším účinkom. Odporúčam zmeniť tabletky...

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

HAK a mdloby - Fórum - ZDRAVIE.sk