Migréna časť.2

Príspevok v téme: Migréna časť.2
Ajka10

Ahojte, pisala som tu už pred 2 rokmi a dnes mam 17 odvtedy....Dnes študujem na konzervatoriu ale potrebujem poradit...Neustále mam bolesti a každy 2 tyždeň ležim v posteli. Našťastie na strednej mam už individualne, no stav sa mi nezlepšil odkedy čo som tu pisala...Prosim poradte mi, neustale mam tie migreny :(...Ja momentalne co beriem je iba Peritol kazde rano a vecer ale ked som v bolestiach tak Panadol Ultra co trocha bolest stiahne ale neubrzdi...co mam robit s bolestou aby som ju aspon skratila? Pls. poradte mi :(...

Shayleen

Ja som pred mnohými rokmi tiež trpela migrénuo. Bola som u neurologičky ta mi dala tabletky a odvtedy nemala záchvaty. Takže jedine na neurologiu

mo-nika

ahojte, neviem ci to pomoze tebe, ale kamaratka mavala migreny, bolesti hlavy a asi pre pol rokom zacala uzivat prirodny produkt proti migrenam:
naturvitamins.sk

jej toto pomohlo, nemava ich vobec ale ak ano tak v slabych intenzitach. Neviem ci to pomoze aj tebe, len som sa chcela podelit.

ojka

Ajka a dalo sa ti odpozorovať, že čo ti spúšťa tie migrény,... niekedy sa to dá... tak sa treba tomu vyvarovať,... silné svetlo, hluk, niektoré druhy potravín a alkoholu,stres, pravidelný réžim spánku... tráviť čas i vonku na čerstvom vzduchu, doplniť magnézium...
dovolím si povedať, že na každého zaberá niečo iné, tak treba odskúšať a odsledovať,...
ešte by možno stálo za to, porozprávať sa so svojim neurologom o zmene Peritolu za nejaký iný liek,.... načo sa dopovať niečím, čo vôbec nezaberá?

prajem ti čo najmenej bolestivých dní :)

ťapka

zdravim a ake su tie bolesti hlavy ? ked beháš napriklad von máš fyzicku zátaž tak hlava začne boliet viac a je to neznesitelne alebo po behani hlava boly menej? ak menej tak začni športovat mne to celkom pomaha

petik3333