Teplota na pracovisku

Príspevok v téme: Teplota na pracovisku
nicknamegrr

Dobry den

Pracujem ako lakyrnik praskovej farby a chem sa vas poprosit o radu ako postupovat pri mojom probleme . teplota na pracovisku kolise od 32-46°C ale v zmysle ze jeden den je cely den 46 a dalsi je zase len 35 robime 8H podla potreby aj 16 ked jeden lakyrnik vypadne tak druhy ho musi zastupit cirkulacia vzduchu je veskera ziadna . druha vec pracujeme 7,5 hodiny denne ale musime napriklad povysavat upratat pracovisko vycistit filtre atd su to veci ktore musime robit cez prestavku ktora neni platena .. jasne vasa reakcia preco to robim cez prestavku ... ked to neurobim cez prestavku nestihnem to 13:55 sa vypina dopravnikovy pas musime odovzdat smeny povysavat po sebe aby sme odovzdavali ciste pracovisko dalsej smene a do satne vchadzam 14:05 -14:10 MHD odhadza 14:20 a cesta z pred firmi na MHD trva 5 minut rychlim tempom. kedze je to praskova farba a robime v tychto teplotach tak sme spoteny aa farba sa lepi ovela viac na kozu takze nejaky cas na umytie sa potrebujeme ako postupovat ? jednanie firmi je v zmysle nepaci sa ti ? dovidenia pridu novy . o pracu prist nechem je tam super kolektiv praca ma bavy ale ten pristup neni v poriadku .. Dakujem za vasu reakciu Michal

ospravedlnujem sa za pravopis :D

nicnamegrr