Mám skúsiť veet?

Príspevok v téme: Mám skúsiť veet?
Emily1029

Ahojte,
chcela by som sa vás opýtať či si môžem holiť podpazušie holiacim krémom veet. Najprv som sa chcela holiť normálne žiletkou ale veľmi sa bojím tak som to radšej odložila a teraz som našla na internete tieto veet krémy. Viem že je to blbé pýtať sa to ale som ešte len začiatočník. Vopred ďakujem za odpovede.

kaya55

Ja na depiláciu používam depilačné pásiky s harmančekom od Victorie beauty. Sú na citlivú pokožku a majú rozdelené na oblasť bikín a tváre a potom na telo. Veet nepoužívam jednak je drahý a jednak mám také isté skúsenosti ako opisujú kočky v predošlých príspevkoch.

zuzi74

Ziletkou by som sa vobec nebala holit. Velmi dobre ziletky su Gillette Mach3. Najdes bezne dostupne v drogeriach. S touto ziletkou sa neporezem ani v podpazusi, ani na nohach. Treba riadne podpazusie namocit vodou, dat penu alebo gel, kludne vo vacsej vrstve a oholit. Ja osobne neoblubujem jednorazove ziletky, s tymi som sa vzdy posekala.

Janne

Ahoj Emily :)

Rozhodne ti neodporúčam Veet, ak máš citlivú pokožku.. dokonca ani Veet určený priamo na tento typ pokožky nie je vhodný. Ja mám citlivú pokožku (a ani nie prehnane.. proste podpazušie je samo o sebe citlivé) a pokusy s Veet u mňa nikdy nedopadli úplne dobre. Ak som to tam nechala tak dlho, ako je uvedené, mala som spálené podpazušie (spálenie vymizlo až o necelé 2 týždne, dovtedy sa mi až slzy tlačili do očí) a ak som skrátila dobu trvania, neodstránilo to chĺpky úplne účinne. Ďalším dôvodom prečo sa ho už nedotknem je fakt, že v týchto krémoch je dosť veľký sajrajt, ktorý sa cez jemnú pokožku dostanú do obehu veľmi ľahko.

Posledné, čo dodám je to, že Veet je skôr dôvod k strachu ako žiletka. Ver i, že sa skôr spáliš krémom, ako sa porežeš žiletkou ;)

odpovedam