Som na pokraji síl.. žiadam o úprimnu radu

Príspevok v téme: Som na pokraji síl.. žiadam o úprimnu radu
Yenna1

Ahojte, možno niekto z vás mi bude vedieť trošku pomôcť ako zvládnuť moju situáciu nakoľko som už na všetko sama, neviem sama sebe pomôcť. Som z celej tejto situácie už fakt na krajíčku. Je mi zle z môjho života, z vlastnej rodiny kt ma dáva neustále dole...
Takže k veci (dlhodobo beriem ad, sem tam niečo na upokojenie lebo pred 3 rokmi nastúpila u mňa ťažká depresia a úzkosť). Dala som sa ako tak dokopy, študujem na vš. Problém je v tom že matka mi robí zo života peklo, nemám vlastné financie pretože depresie a úzkosti mi strpčujú život aj do teraz... aj napriek tomu že pravidelne beriem lieky kt. mi učinkovali, s lekárkou sme vystriedali všetko ! a len 1 druh mi ako tak fungoval.... Už vyše roka ich beriem.
Chcela by som sa odsťahovať na internát alebo niekde na privát pretože moja matka mi strpčuje tak život, že až. Diriguje ma neustále, rozkazuje čo mam robiť akokeby som mala 15 rokov. Pritom mam 23 rokov a ani vám nehovorím že denne mám cirkus doma (nadávky, buzerácia, celu rodinu proti mne poštvala dokonca podľa nej som psychopat kt. patrí do ústavu...) Ona sama je psych.chorá a nechce si to priznať. Ja som aspoň bola ochotná bojovať s mojim problémom... Neviem takto už viac žiť, od otca alimenty keby že sa odsťahujem ani neuvidím. (čo nevidím ani teraz).... Na nikoho z rodiny sa neviem obrátiť, od nikoho pomoc nedostanem ani radu. Jediné čo mam je priateľ kt. má sám problémy a u ňeho bývať nemôžem. On je mi jediná opora ale nechcem ho neustále s mojimi problémami zaťažovať....