Silne depresie

Príspevok v téme: Silne depresie
helas

Dobry den, mohli by ste mi prosim vas poradit co sa to so mnou deje
Som uz isty cas psychatricky pacient , neze by mi nieco chybalo , mam 48 rokov , muza a studujuce deti , zdravie sa tiez da zvladnut , len ma zacali chytat depresie pred par rokmi .
Riesila som ich liekmi ako neurol , lexaurin atd.. ktore mi predpisal lekar , avsak po case prestali zaberat
Na naliehanie mojho syna som sla k psychiatrovi , ten mi odporucil rozne lieky , pomahali raz ano , raz nie .
Potom prisli tazke casy a ja zo strachu z depky som si poziadali o ine lieky
Predpisal mi mirzaten
Mam pocit ,ze mi pomahal s depresiami ale zaroven mi zhorsil zdravie ako napriklad priberanie , oslabeny zrak, zavraty atd.. Tieto veci by ma az tak netrapili kedze sa diali dlhsi cas aj bez mirzatenu ale manzel aj so synom ma presvedcili na opatovnu navstevu u psychiatra .
Potom co som naliehala na psychiatra mi zmensil davku kedze sme mali obavy ,ze to rapidne zhorsuje moj zdravotny stav .
Zhruba po tyzdni mi zacali depresie , tie najsilnejsie , tie ktore som zazivala na zaciatkoch , take pri ktorych nepomahaju ziadne lieky,
Z nicoho sa netesim, neustale nervozna , nekludna , bojim sa ,ze to onedlho ovplyvni opat aj spanok a nebudem zas tri tyzdne spat kym neskolabujem.
Vecer beriem rivotril , lexaurin a neurol.
Pred spanim beriem Mirzaten .
Mohli by ste mi prosim poradit alebo so mnou cez internet prekonzultovat co mam robit , co moze byt dovod preco sa mi tak zhorsili depresie , atd..
Za skoru odpoved velmi pekne dakujem , lebo z vitalnej zeny sa stava troska

helas

dakujem vam vsetkym velmi pekne
vysadila som na mesiac úplne vsetky lieky, mirzaten postupne
mala som tazke depky ale citila som sa aspon trochu viac fit
teraz som bola opat na návšteve u psychiatra, predpísal mi Sofalcit Actavis a rivotril mi nechal
tie si vraj najlepsie na trhu, tak dufam, ze uz to pomoze

jjoe