Problemy s pamäťou

Príspevok v téme: Problemy s pamäťou
global

Dobrý mám tak problém študujem na VŠ a keď sa niečo naučím napr. na skúšku celkom to viem, a čím viac času uplynie tým viac to zabúdam a to hovorím radovo v hodinách. Väčšinou kým sa ráno vyspím niesom schopný ani zrekapitulovať názvy hlavných tém ktoré som sa učil. A pritom tesne po učení kľudne poviem bez problému aj o čom boli. Jednoducho po spánku akoby mi ostali len veľmi čiastkové informácie s toho učiva. Zapamätám si nejakú vetu napr., že system s kódovo deleným multiplexom CDMA ma šumový charakter a nejaký vzorcec dajme tomu ale pritom som sa učil toho oveľa viac a to už ani bohovi si nespomeniem. A nemôžem isť na skúšku, že si o tom pametám jednu vetu o troch slovách a jedne vzorec o danej kapitole učiva :D

Bol som aj na magnetickej rezonancii kvôli inému problému a tam mi zistili, že mám nejakú časť mozgu slabšie prekrvenú tak mi dali tebokan 2 denne po 40mg. A mám aj ADHD diagnostikované a beriem na to Stratteru. A kedže mi zistili aj tetaniu mi ešte dali Neuromultivit 3x a magnerot 2x denne pričom neuromultivit obsahuje vitamin B12 vo veľmi vysokých dávkach ktorý je udajne tiež vinikajuci na pamäť. Okrem toho som si sam predpísal 3xdenne omega 3 mastne kyseliny ale to je len doplnok a mal by byť prospešný ale moc to nepomáha zjavne. Doktor vravel, že omega3 su len dobre takže je to ok.

Ide o to, že potom na skúškach vyzerám ako debil hlavne pri ústnych kde by som mal ako vysokoškolák vedieť rýchlo reagovať na otázky ale ako keď si neviem spomenúť....Ešte dodám, že písomne skúšky mi prídu lepšie mam čas aspoň porozmýšľať ale aj tak niekedy až z päty ťahám pri reprodukcii tých potrebných informácii ktoré som kľudne deň dozadu tesne po učení vedel.

Poradte ak niekto mate podobne problémy a nejako sa vám to podarilo vyriešiť. Prosím nepíšte mi o parazitoch a také veci mi fakt nijako nepomôžu :D

global