Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

HAK, hneda menstruacia, bolesti!

Príspevok v téme: HAK, hneda menstruacia, bolesti!
vev

Chem sa popytat ci stym nemate niektora skusenosti. Totizto pol roka mi dost blbla menstruacia(chodila si ako chcela,mala som dost bolesti, hrozne silnu menstruaciu ktora trvala 7dni),tak som chodila na vyvolavacky, po ktorych som vzdy dostala normalnu menstruaciu Teraz mi meskala najdlhsie 65dni,tak mi doktor dal opat vyvolavacku a rovno predpisal moju uplne prvu HAK Logest. Na siesty den po vyvolavacke sa mi akoby uz slabucko zacala pustat menstruacia tak nahnedo, tak som si vecer dala prvu tabletku HAK. na druhy den som uplne nezvycajne malo krvacala. Ale ono sa to ani neda nazvat krvacanim,pretoze ta krv bola absolutne hneda a husta.na dalsi den uz skoro absolutne nic. A ked aj tak vsetko bolo stale hnede. Od stvrteho dna som mala uz len taky ruzovohnedy vytok.
Tak ma to dost vylakalo.
Dneska budem bra deviatu tabletku HAK. Ale uz asi stvrty den sa mi zrazu zacalo nafukovat podbrusko a obcas ma hrozne picha vajecnik na pravej strane.
Je to normalne? myslite ze je to kvoli HAK? A tie bolesti zeby boli kvoli tomu ie som skoro vobec nekrvacala a je z toho teraz daky problem?
Sa bojim ci to nieje daky zapal a tak nemate stym niektora skusenosti? Moj gynekolog ordinuje len stvrtky, ale mi je blbe tam ist ak to je len kvoli HAK.
dakujem veľmi za každú odpoveď, veľmi mi pomožete nech sa stihnem objednat keby nahodou.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

HAK, hneda menstruacia, bolesti! - Fórum - ZDRAVIE.sk