čo všetko môžem vykonavať v nemocnici, ak nemam zdravotnu školu?

Slavien.

Keby si sa aj stala sanitárkou tak nebudeš zvládať platiť nájomne takže asi tadialto cesta nevedie.
Kde teraz pracuješ?

lioness_01

ak chce študovať medicínu, nech ju ide študovať... ak má niekto jazykové gymnázium a ambíciu byť lekár, určite nie je dobré aby robila menežérku v KFC alebo nebodaj sanitárku...

pekne nech skúsi aj tretí krát. osobne poznám chalana, ktorý to nevzdával a na tretí krát sa na medinu dostal

oxbow

Ahoj, urcite ti drzim palce no sam potrebujem pomoct....... prosim Vas, moja priatelka sa nedostala uz 2. rok na Medicinu a tak ako to tu uz niekto spominal... chce ist silou mocou do nemocnice, moja priatelka ma za sebou jazykove gymnazium a uz 2. rok ako skoncila skolu je zamestnana v KFC ako manazer..... myslite si ze je lepsie ostat tam robit alebo si ist spravit Sanitara?....osobne neviem co jej mam na to povedat... dakujem predom za odpoved

nikto owen

poznam vela bab co studuju denne a pracuju sucasne, nevzdavaj sa ;)...bud si najst novy byt v mieste skoly i pracu alebo blizko skolu a nic nemenit a dochadzat. naozaj sa to da, tak nezufaj a nevzdavaj sa, drzim place

to one

Ak sa budeš chcieť dostať do nemocnice na hocijaké miesto, tak potrebuješ v prvom rade tlačenku. A tie veci že objednávanie materiálov a pod, tak to sú v nemocniciach lukratívne teplé fleky, na ktorých sa ostáva až do dôchodku, takže pokiaľ nemáš tlačenku, tak do nemocníc sa ani nehrň. A okrem iného v zdravotníctve sú ešte slabé platy.

Misho89

No ako citam tak je tu niaky problem so skolou.Mna sanitarstvo uchvatilo asi pred 1,5rokom.Tento rok dostudujem maturitu a hned zacinam absolvovat sanitarsky kurz. V buducnosti chcem pracovat na sanitke na vyjazdovej tak uvidime ci sa podari.Je to vecerne studium, 1rocne, externe, 2x do tyzdna.Konci sa zaverecnou skuskou a na zaciatok by som mal robit na rozvozovke v nemocnici.