Preco sa bojim mat vlastnu rodinu?!

Príspevok v téme: Preco sa bojim mat vlastnu rodinu?!
rudka

Ahojte,mam 22 rokov a pracujem ako au-pair pomaly uz dva roky,a coraz viac si uvedomujem ze nechcem mat rodinu,je to strasne vela povinnosti,ze rodicia musia mat cas na svoje deti a popri tom pracovat,z prace sa vratit a o deti sa postarat a este aj upratat...tiez neverim ze mozem najst verneho muza???!!!jednoducho mam strach z vydaja a z deti,mavam aj dost casto o tom sny,napr.sa mi par krat snivalo ze som pri oltari povedala ,,nie,, a ked mi doktorka oznamila ze som tehotna bola som strasne zufala!!!Myslite ze ma to prejde?

wilma

vidno, ze si velmi zodpovedna mlada zena a vidis, ako to vo svete chodi, mozno keby si sa nepohla z rodneho hniezda, o par rokov by si bola vydata s dietatom a mozno nie velmi stastne...Ja mam 25, staleho partnera, sme spolu stastny, dieta najblizsich 15 rokov absolutne neplanujeme, je to obrovsky zavazok na cely zivot a nikdy nevies, co sa z toho vykluje...Uprednostnujem sa starat o rodicov (aj financne), okrem toho mam sestry s rodinami. je sa o koho starat, clovek nemusi vyrabat novu bytost, aby mal komu dat lasku a co sa tyka dobreho chlapa- su aj taki.

zlatica

Mám 32 rokov a hneď po skončení gymnázia som šla von ako au pair. Vynikajúca skúsenosť, aj keď to nebolo ľahké. Po piatich rokoch tohto nezáväzného života som stretla lásku svojho života, s ktorou som už 8 rokov a čakáme prvé mimino. Dievčatá ste ešte mladé, preto rozmýšľate ako rozmýšľate, ale keď príde ten pravý všetko príde samo. A nakoniec rada mojej maminy, hľadaj si tichého chlapca, športovca-amatéra, to sú tí praví do života. V mojom prípade to je bratov spolužiak/cyklista, tenista, lyžiar/ a býval len o 5 ulíc odo mńa. A čo ma najviac teší je, že sa veľmi podobá na môjho otca, správaním, koníčkami, a môžem povedať, že si lepšie rozumie s mojím otcom, ako jeho vlastný syn. Takže veľa šťastia.

felina