Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Aký by mal byť správny vedúci?

Príspevok v téme: Aký by mal byť správny vedúci?
Nella84

Ahojte, moja otázka sa netýka vôbec zdravia... možno skôr duševného :)... nastúpila som do práce na pozíciu istého vedúceho, mám pod sebou asi 30 ľudí... väčšinou chlapov... chcem sa opýtať, aké vlastnosti by mal mať správny vedúci aby bol obľúbený u podriadených? je dobré ak s nimi udržiavam skôr taký kamarátsky vzťah, nie som k nimi zlá, nekompromisná, viem im vyjsť v ústrety ale tiež vedia spraviť to, čo im poviem... je správne voliť tento prístup?... ďakujem za radu....

Nicollll

Moja šéfka, je Rakúšanka a stále mi len motá medové motúze popod nos a vykresľuje aká je dobrá situácia vo firme, pričom je tam katastrofálny stav, málo ľudí, strašná fluktuácia. Už mi to ide na nervy počúvať, keď viem, že opak je pravdou a sú to iba prázdne sľuby. Navyše vždy uprednostní pred mojimi požiadavkami kolegyňu, ktorej veci sa vždy riešia prednostne a ja môžem iba robiť, čakať a počúvať prázdne reči. Je mi z tej falošnej ženskej na vracanie. Chcem konečne pracovať na svojich veciach a mať normálneho reálneho šéfa, najlepšie muža.

0vecka

noroo sranda ked som sa k tomuto vyjadroval pred 6 timi rokmi tak som o tom hovno vedel... rok som viedol team ludi ktori viedli svoje timy a moja rada je taka ista ako predtym... byt mily ale ked ma clovek pocit ze sa niekto flaka alebo nerobi co ma tak okamzite prepnut do zdrbavacieho modu..

noroo

ahoj je tu vela teoretikov a vs vzdelanych ludi neznamena to ze kazdy kto ma vs je hned expert na riadenie kolektivu aka ironia ked niekto tvrdi ze ma skusenosti s riadenim firmy lebo sa to 5 rokov ucil na skole zacne pouzivat poucky zo starych ucebnic a sam nevie co ma robyt ked nahodou sa dostane do cela firmy v momente je tento teoretik odsudeny na zanik

rottttt

je strasne malo veducich a manazerov, ktori su spravodlivi, nerobia rozdiely a nenechaju si pri sebe poskoka alebo zopar poskokov ktorych nasledne privileguju, skus byt opacna

Prezyvka55

Hlavne si drz ludi od tela a vztahy nech su rovnocenne, ked ti niekto bude hlavou penetrovat do analu tak urci hranice. Ludia to vycitia ak niekomu budes nadrziavat alebo budes priatelskejsia. Nesmies ako nadriadena robit rozdieli.

senysk

Ahoj,
môj názor je asi takýto.Na prvom mieste je určiť si pravidlá,ktoré treba dodržiavať.Čo sa týka tykanie,prečo nie.Žiadne povyšovanie. Byť priateľská,byť im príkladom. Nebáť si vyhrnúť si rukávy a robiť.Rozvíjať v nich samostatnosť.Keď zadáš nejakú úlohu,tak si ju aj skontroluj prípadne pochváľ.Chváľ a povzbudzuj.Ľudia sa musia tešiť do práce.Vybuduj si dôveru kedykoľvek ak majú problém, buď im nápomocná.Verím,že to zvládneš.
A nakoniec Nerob druhému to,čo nechceš aby robili Tebe.

bibi1234

tu su celkom pekne zhrnute jednotlive vyhody a nevyhody stylov- www.tahaky-referaty.sk
ja mam vystudovany manazment, takze mam skusenosti s riadenim-v prvom rade si nenapisala, akej skupine budes "velit". Ak sa jedna napr. o pokladnicky v jednote-tam by som zvolila exploatacnoautoritativny, ak by som riadila zas marketingove oddelenie, tam by som pouzila participativnoskupinovy styl. Osobne sa priklanam k autorit. stylu-priatelov mas doma, nie v praci:O) ziadne tykanie, ziadne ospravedlnenie za chyby. ak sa pracovna doba zacina o 8-00, tak im povedz, aby kazdy den prisli 7-45 a sprav kazdy den operativne porady, prepracuj dobry plan, ten musi byt spravne implementovany, stale musi fungovat kontrola-viacX-t za den!!!!, zablokovanie IT-rmi stranky nesuvisiace s pracou-pripadne im povedz, ze sa centralne kontroluju stranky, ktore si otvaraju, ze im to hovoris dopredu, aby si sa vyhla "buducej strate casu tym, ze budes riesit, preco mal dotycny otvoreny facebook"... u riaditela sa za dobre vysledky daju dohodnut vyhody pre zamestnancov, nam(12clennemu kolektivu) preplatili 75% z dovolenky na Kanaroch...

rado ba83

moje nervy ked sa pítaš takúto otázku tak si neni dobrá a vedúca nikdy nebudeš to sa nenaučiš to musiš vedieť s ľudmi robiť keby si to vedela tak ťa to ani nenapadne sa pítať..

usiko

veduci ma podla mna dve moznosti:

1. bud sa bude spravat takze ho zamestnanci budu mat radi, ale nema u nich respekt a maju ho za nic

2. alebo sa bude spravat tak ze zamestananci ho nebudu mat radi, musi byt tvrdy, spravodlivy a nekompromisny.

Su vynimky,ale zriedkave....

Treba si uvedomit jednu vec, a to, ze zamestnanci a podriadeni su vychcanci a ked nad nimi sef nema pevnu ruku,budu sa flakat a hladat moznosti ako robit co najmenej. A prirodzene, sef, ktory od nich bude pozadovat maximalne vykony, bude zly...ale sef je vzdy zly, lebo chce od podriadenych aby pracovali......a to sa predsa nenosi,no nie? jaja, zamestnanci,sa budu vzdy stazovat...vzdy....

Textová Inzercia

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma.Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia

Frekvenčná metóda - rýchla pomoc ku zdraviu! Na všetky vírusy, baktérie, pliesne a parazitov.

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.