Marihuana + Antibiotika

Príspevok v téme: Marihuana + Antibiotika
ŠpekounxD

Dobrý deň, chcel by som sa spýtať či by malo nejaké následky fajčiť 0,5g mariuhaný a pri tom brať antibiotika UNASYN 375mg, antibiotika by som mal začať brať teraz prvú, potom druhu zajtra ráno a zajtra poobede by som chcel mariuhanu, malo by to nejaké následky? Čakám skorú odpoveď, ďakujem :)

Matej.1997

Ja som mal raz trávu v živote , ale tie fetky mi tam zamiešali aj LSD , EXTÁZU , metanfetamín a anfetamín :)
do teraz mám zdravotné problémy (asi 20 minútové) proste že nie si to ty , že to čo sa deje ako skutočnosť je sen (150/70 tlak , 120 pulz) takže , radšej sa na to vyser aj tak to na nič užitočné nie je :)

WeeDreaM

Zdravím. K tomuto, fajčím trávu už nejaký ten čas. Pre tých, ktorí si myslia, že trávu húlia len vypatlaní hipíci, ste na omyle. Som vysokoškolsky vzdelaný človek, stále študujem a trávu rozhodne zo svojho života nevysadím. Ide len o to, naučiť sa kontrolovať svoje chute. Ak ma za to idete obviňovať, ste obmedzení a hlúpi ľudia, a diskutovať s vami o tom určite nebudem. K tým antibiotikám, rozhodne odporúčam nefajčiť počas liečby. A zvlášť nie, ak ste mladý. Za ďalšie, fajčiť neodporúčam do tých 18-20 vôbec (je to individuálne). Tráva je síce skvelý prostriedok, ako si krátiť čas, ale rozhodne to nie je cesta. Nájdite si nejaké koníčky, čítajte, športujte, vzdelávajte sa. Život je moc krátky, na to byť celý čas zhúlený alebo ožratý. Veľa zdaru do budúcna. Hawk

p.d.

Na psychiatrii boli taki mladi chalani, ktori dlhodobo fajcili travu.
Ked si zacnete mysliet, ze s niekym komunikujete cez myslienky a ze vas kontaktuju mimozemstania, tak je cas vyhladat psychiatra:)

p.d.