Neviem komunikovať s kolektívom

Príspevok v téme: Neviem komunikovať s kolektívom
kolektiv-ja

mám 20 rokov, v podstate fajn,šťastný život, študujem na VS... Už dosť dlhú dobu /roky/ ma trápi to, že vždy ked som medzi spolužiakmi,zrazu mám pocit, že neviem o čom sa mám s nimi rozprávať. Ešte v škole je to ok , ale akonáhle sme partia niekde na chate /viac dní / ja sa nedokážem uvolnene zabaviť, stále som nejaká strnulá , neuvolnená ... Neviem nadviazať bláznivé debaty, neviem čo povedať, skor pocúvam a som ticho . Je mi do dosť trápne, lebo cítim že sa dostatočne nezabávam . Ešte na ZS a aj SS som mávala také "problemy" ze som nikdy nemala byť s kým na izbe, sedieť v autobuse ked sa šlo na výlet. Vždy ma to trápilo, lebo som sa cítila že vystávam ,nezapadám akosi do kolektívu. Často pocuvam že som tichá, pasívna... Ale ja fakt NEVIEM kde je problém , preco je to tak . Vecer na chate sa blazní kazdy , no ja mam chut úst spat . A pri tom tí ludia su v pohode.. / az na par výnimiek / Ked som doma, s naj kamoskou , medzi sesternicami ústa sa mi nezatvoria, ale akonahle som vo vacsej partii som totálne neukecana a cítim ze so mnou je NUDA ... Má tu niekto podobný problem ???

xixa

ked ono to neni take jednoduche prekonat sa a zacat rozpravat....ako sa extrovert nikdy nestane introvertom, tak ani naopak to nepojde....ukecany clovek neprestane rozpravat a tichy nezacne...je to v povahe..mozes sa k tomu donutit ale nikdy nebudes pri tom uvolneny, nebude to prirodzene.

2bodka

A ja mam prave opacny problem. Ak niekto sleduje Panelak a pozna Alicu, tak viete o com hovorim :D Som netaktna a s kazdym novym clovekom sa dam hned do reci a to preberame vselijake temy nevhodne na diskusiu prveho stretnutia :) Takze dalsi extrem :)) I ked zatial nikto neusiel v strede vety :D

2bodka