Vertigo, strata rovnováhy, bolesti hlavy

Príspevok v téme: Vertigo, strata rovnováhy, bolesti hlavy
Andrea_m

Dobrý deň, po dlhotrvajúcich návštevách odborníkov, som uznala za vhodné podeliť sa o svoj problém, problémy, s niekým, kto má možno podobné ťažkosti ako ja..Mám 17 rokov, a od takých 12 rokov, možno menej, trpím bolesťami hlavy, na tom by nebolo nič zlé, popravde, už som si zvykla, a je dosť možné že to je vrodená,,chybička"... V posledný školský deň roku 2010/2011, sa mi zakrútilo v hlave, okej, ale potom sa krútenie hlavy zhoršovalo, až som vyhladala odborníka, obvodná doktorka ma poslala na základné vyšetrenie: ušné, kardio., očný, neurolog...Mesiac som prechádzala od doktora k doktorovi.. Závraty sa zhoršovali..Neurolog ma poslal na röntgen, a zistili mi mierne zablokované stavce v oblasti C3, 14 dní som chodila na rehablilitácie, bez výsledku.. chodením po doktoroch som,, zabila" celé dva mesiace ..so začiatkom školského roka sa však pridala celková malátnosť, slabosť nôh a rúk, hlava sa mi pred tým krutila, len ak som dlho stála, alebo chodila, ale teraz to je, aj ked sedím, ležím, chodím, stojím..Pridávam, mávam studené končatiny, bola som hypotenzná, ale posledné dni mám tlak normálny..neurolog ma dalej poslal na CT a MR, v ľavej hemisfére malého mozgu mám venozny angiom, ale nie velký, a v konečnom dosledku to je,,ževraj, len rozšírená cievka".. nič strašné.. Naozaj neviem, čo môže sposobovať moje problémy..to, že som vysoká, a meriam 181 cm, že som vo vývine a neviem čo všetko, nemože predsa sposobovať takéto problémy..aj teraz, počas písania, tohto príspevku, som ako na kolotoči, kt. sa krúti v protismere hodinových ručičiek.. ničí mi to život, a aj mojim lekárom, ktorí nevedia, čo so mnou majú spraviť, tak ma posielajú stále do kelu, chápem.. ale prosím o radu, hocikoho, laika, či odborníka, niekoho , kto sa s niečím takýmto už stretol..ďakujem...

renda