Nemám silu

Príspevok v téme: Nemám silu
DzanaFX

...nie som ten typ, čo sa ide zabíjať, lebo má problémy...Ale poraďte mi..Mám 20r, vlastne skoro 21... Doma - rodičov alkoholikov a sestru a brata, čo ma nznášajú, lebo nemám peniaze... Resp. platila som si školu - 760e na rok, keďže študujem externe...Dôvod na externé, som mala ten, že denné by mi nemal kto financovať, tak som chcela aj pracovať a rada by som šla z domu preč...Lenže je ťažké osamostatniť sa v tejto dobe...Neodsudzujte ma preto, že som chcela študovať, fakt chcem len radu, ako zvládať tento psychický nátlak..Mám dve roboty a nestíham sa učiť (obe roboty sú také, že robím koľko môžem, keď nemôžem, tak je to v pohode), vlastne bollo by v pohode, keby doma chápali, že s ami treba učiť...Ale nechápu,bežne sa mi nedovolia učiť a nútia ma robiť aby boli peniaze, keďže v tomto dome ani inú hodnotu okrem peňazí nepoznajú,...Stalo sa mi už aj, že som nemala peniaze, tak mi sestra vypla elektrinu, alebo mi nedala najesť...Neviem, ako to zvládať, už som dlhšie nespala, začínam aj trpieť nespavosťou, hoci som straaašne unavená, neviem zaspať, nerada chodím domov, ale nemám zatiaľ kam ísť....Otec s anestará, viac menej sa odsťahoval a keď som ho naposledy bola poprosiť o peniaze, lebo mi vyskočil dlh, tak sa na mňa vykričal a sám má na účte 2000e, teraz som aj ochorela a acelá rodina sa mi otočila chrbtom, už som si požičala na lieky 30€...Nemám na autobus do práce, pretože som v decembri doplatila školu...Je to komplikované, no proste ja už neviem...Ťahám s apo psychickom dne....:-(..Snažím sa vždy optimisticky myslieť, ale v poslednej dobe (pol roka) sa už ani neusmievam a každý mi to vyhadzuje na oči, že som už len kopa nešťastia...:-(

DzanaFX

No ja som z toho viac - menej vonku, odišla som z domu, takže je mi lepšie, drž sa a nech všetko dobre dopadne :-)))

ajajaja