Mama drží dohľad !

Príspevok v téme: Mama drží dohľad !
Dyolin

Potrebujem radu, alebo pomoc. Mám 22 rokov a priateľa tri a pol roka. Žijem ešte s rodičmi. Môj problém spočíva v tom, že mama ma nechce pustiť ani len spať k priateľovi, alebo aby on ostal u nás. Na všetko ohľadom vzťahov má trošku zastaralé myslenie a mňa to trápi. Nedá si vysvetliť, že už niesom dieťa, aj keď tým jej budem do konca života. Mamina je na invalidnom dôchodku, takže ani keď sme doma, tak nikdy nie sme sami. A ja to proste niekedy potrebujem. A nemyslím len kôli sexu, ale trochu súkromia a tak, nie aby každú sekundu čakám, že vpáli do izby. Obaja s priateľom študujeme a nieje ešte možnsť na niečo vlastné. Ako to mám riešiť?

pomaranc99

@Dyolin aky je vlastne ten problem aby si spala u neho a vypla si mobil? riesis stale to iste dokola a kazdy uz ti povedal svoj nazor...

Dyolin

Pre orol: ak by si si prečítal/a všetko čo tu píšem, pochopil/a by si, že vôbec ale vobec sa nejedna o sex za dverami izby, ale tak trochu o utek od reality a konecne sa zobudit vedla cloveka, ktorý mi tak pomaha a milujem ho.

Agnes999

Dyolin: a tvoja mama si nevsimla ze doba sa davno zmenila a dnes sa sex nepraktizuje po svadbe? Ak sa vydavala v 27, tak bola stara dievka - v tej dobe. Moja mama sa vydavala v 21 a jej kolegyna v 25 a to uz na nu vsetci pozerali ako na staru dievku. Esteze doba sa zmenila. Svoju mamu uz ale asi nezmenis, budes si musiet pockat kym sa osamostatnis. Podla mna robi chybu, ale to si nikdy neprizna.

orol

Radu ti dám a pomoc hľadaj u psychológa.
-keď budeš ty matkou a budeš mať študujúcu 22 ročnú dcéru, dovolíš jej „priateĺovi“, aby spolu spali a milovali sa u vás v byte vo vedľajšej izbe skoro za tvojej prítomnosti ??
-osobne si myslím, že 95% normálne zmýšľajúcich rodičov toto nebude akceptova´t a podporovať
-vrznúť si musíš zatiaľ bohužiaľ inde, nie pod „dohľadom" rodičov, možností máš habadej