Tehotenstvo a namahava praca

Príspevok v téme: Tehotenstvo a namahava praca
žužu

Dnes mi doktor povedal, ze som v 3. tyzdni. Pracujem ako recepcna v hoteli na 12 hodinove smeny (iba denne smeny) postojacky, nesmieme si sadnut, nasa praca je okrem toho velmi stresujuca, je to velky hotel, je toho vela a nasa klientela su povacsine velmi neprijemni a nepriatelski ludia, s ktorymi prichadzam nepretrzite do kontaktu a vplyvaju na mna. Ked som sa pytala doktora, kedy mozem odist z prace, povedal ze tehotenstvo nie je kontraindikacia. Lenze ja malemu nechcem ublizit a odist by som chcela cim skor. Zamestnavatel by teoreticky mohol suhlasit hned, ako najdu nahradu. Ak viem zhodnotit situaciu na mojom pracovisku a poviem to lekarovi, musi ma vypisat na PN, alebo mi ju moze odmietat?

Lulu2011

Lucka ten tvoj doktor je teda nejaky divny, ked robis s chemikaliami a v automobilke, co mu sibe? to je tak tazke ta vypisat na PN? nerozumiem mu fakt, trvaj sa svojom nenechaj sa odbit!

lucka cucka8

Dobry den.potrebovala by som poradit.
Pracujem v automobilke, zistila som ze som tehotna.tak som info mojho zamestnavatela a on mi povedal ze nahradnu pracu pre mna nema, bud aby som isla na pnku alebo na rizikove.presiel uz mesiac a nic sa neriesi. Len srojim 8 hod na jednom mieste a nikto si ma ani nevsima,som medzi chemikalia s ktorych mi je zle a pravidelne sa vraciam domov s bolestami hlavy.gynekolof povedal ze ma vypisat nemoze pretoze povedal ze nam ziadne zdravotne problemy. Myslite keby som isla k mojej obvodnej ze by ma ona nechala doma ked mi je nevolno v praci??? Dakujem

žužu

kvietok789, dakujem za pekny prispevok. Nakoniec sa to vybavilo k spokojnosti mojej, aj zamestnavatelovej :) Coskoro ma preradia na inu poziciu, s kratsim pracovnym casom a v kancelarii so stolickou :D Vsetko s tym, ze na PN mozem ist, ked sa sama budem na to citit.

kvietok789