Názor na pannu v 22?

Príspevok v téme: Názor na pannu v 22?
natalia_

zaujímal by ma váš názor na to, keby vám 22ročná žena povedala, že je panna..
Nemala som ešte žiadny vážny vzťah, všetko to boli len také chvíľkové známosti. Mužom sa páčim, starám sa o seba, športujem, študujem. Mala som dosť príležitostí, ale všetko by to bolo len na jednu noc alebo s niekým ku komu nič necítim. Všetkých som brala len ako kamarátov. Nedávno som stretla skvelého muža, beriem ho úplne inak ako všetkých, ktorých som spoznala doteraz.. lenže v dnešnej dobe, keď je pomaly vzácnosť nájsť 15-ročnú pannu, a všetci v mojom veku majú za sebou už množstvo skúseností, sa cítim tak zvláštne... neviem ako mu o tom povedať, ako mu to vysvetliť... nemám sa s kým o tom porozprávať, pretože nikto nevie o tom, že som ešte panna. prosím Vás o rady a vaše názory.ďakujem :)

jarny kvet

no presne, nikdy som sa osobne nestretla s tym, ze by sa to nejakemu chlapovi nepacilo, takze naozaj sa nemas coho bat ci hanbit. jedine keby to bol nejaky co si chce len tak zasukat, tak taky by mohol mat nejaky blby koment (napr. ze ci si na baby, aj take som zazila), ale take reci su mi uplne ukradnute. potom skor sa tak inak na teba pozeraju, ale v dobrom, ako k princeznej sa ku mne spravali :D no ale neboli to ti pravi, takze aj tak nic z toho nebolo. a mam aj zopar kamaratov, ktori to tiez vedia o mne a z casu na cas mi velkoryso ponukaju svoju pomoc :D ale vramci srandy samozrejme, ved ma uz poznaju. ale tak vzdy sa opytaju, ci som uz nie unavena :D

samuelsamuel

ja som chlap mam 27 rokov a som panic,a velmi by sa mi pacilo mat priatelku pannu....urcite to pochopi aj kedy ze neviem kolko rokov mas,aspon niesy ako ostatne ktore sa zbavia panenstva v 16 len koli tomu ze spoluziacky niesu panny....bud na seba hrda,panenstvo by si mala dat tomu koho naozaj milujes

sim93