Chudnute, posilka, strach(?)

Príspevok v téme: Chudnute, posilka, strach(?)
Omero

Ahojte. Mám 19 a dosť veľkú nadváhu(no skôr obezitu) a pohybujem sa momentálne niekde medzi 95-100 kg a keďže už dlhodobo pociťujem vážnu nespokojnosť so sebou a svojím telom, chcel by som preto niečo robiť.

Schudnúť. Ale v tomto obore som maximálny laik a vôbec neviem ako začať. Napadlo ma že asi zájdem do posilky a tam sa poradím. A tu narážam na ďalší problém. Ja som neskutočný introvert a zajedno mi robí problém sa vôbec tam odhodlať ísť a za druhé mám akoby "strach"(?). Strach z ľudí tam. Ono je asi prirodzené že si teraz asi predstavujem že tam budú len samý namakaní ľudia.

Alebo čo odporúčate vy? Ďakujem..

Aspekta

Omero, no to je super, že takto chodievaš. Mám dvoch kamarátov, čo takto to robievali, ako som písala a za 2 roky výrazná zmena k lepšiemu. Nitra je celkom veľké mesto, tak by som na tvojom mieste skúsila napríklad na azete, alebo pridať sa na fb do nejakej skupiny, prípadne si vytvor skupinu pre tých, čo sú z Nitry a chcú schudnúť a zdieľaj ... niečo určite vymyslíš a nájdeš určite kamarátov na cvičenie...;) veľa šťastia

odpovedam

tlstoch joe, mna zaujala ta fama, ze vraj BCAA-cka sposobuju depresiu. Poprosim ta o relevantny vedecky zdroj, rada si to nastudujem. Pretoze sa mi nechce verit, ze si objavil takyto vedlajsi ucinok a tolko trenerov na svete na to este neprislo ;-)

anka89

tak ak mozem poradit mam priatela ma 25 rokov a 140 kg mal a kupil si knizku 90 dnova rozlisovacia dieta dobre schudol teraz ma 102kg a ja som sa ka nemu pridala ja som mala pod 100kg a schudla som za 3 mesiace 13 kg som velmi spokojna skus a prajem vela uspechov nech sa ti podari schudnut

Omero