Mám 100 kíl...

Príspevok v téme: Mám 100 kíl...
jaaaannnmsss

takýchto tém tu bolo milión, ja viem... podobných takisto... ale ja fakt potrebujem len nejaké povzbudenie... budem mať 14 r.
mám 171 cm a takmer 100 kíl...(96-98) :( a to naozaj nie som žiadny lenivec... určite si predstavíte dievča, čo celé dni pojedá čipsy a sedí pred telkou... no ja taká nie som... snažím sa aj cvičiť, je pravda, že sa nestravujem úplne zdravo ale chcem to zmeniť. U doktorky som bola, ale tú to moc netankuje.. akože hej poradila mi, strava 5x denne, pohyb... ale ja mám pocit že to nepomáha.. za akúkoľvek radu ďakujeem :)

janka_k

hlavne ziadne hokus pokusy. chod na istotu kde o tom vedia a studuju to. iste su len dborne centra. ja som pred operaciu chudla v medilife centre vo zolene. dr. kozar pracuje na slovensku najdlhsie s bielkovinovou dietou najdes to tu medilife.sk

Nikita1231

ahoj no ja by som ti poradila kazde rano ranajkovat to je hlavne a pit vela vody... cviky vyskusaj rano 20 drepov a 10 brusakov a vecer tak isto ... jedz 5krát denne ... jedz iba do piatej .... a ak chces mozes vyuzit nejake sportove aktivity napr. beh, korculovanie, alebo mozes chodit do fitness ahoj :D

lorinnes

joj ženy, ked vidím podobné témy citim sa hrozne..som mladá mám 20 rokov a od 18tky som pribrala 18kg, ktoré som pred tým horko-ťažko krvopotne chudla :( potrebovala by som niekoho kto by ma ťahal aby som to vždy s tým chudnutím nevzdala po 3 dňoch

Maoam

cau, najprv treba vylucit hormonalne priciny (od znizenej funkcie stitnej zlazy cez ine hormonalne problemy, pri ktorych je sprievodny jav adipositas napriek pohybu atd. - tam je potrebne endokrinologicke vysetrenie, hormonalny profil aj smerom gynekologicky horm. profil) a moznu cukrovku