Zmeny nálad v dôsledku užívania HAK

Príspevok v téme: Zmeny nálad v dôsledku užívania HAK
ivettt

Ahojte, momentálne mám problém, s ktorým si neviem poradiť. Mám 20 rokov, študujem medicínu a s priateľom sme spolu od strednej školy. Pred polrokom som začala užívať antikoncepciu, kedže som medička a nemôžem si dovoliť pracovať kvôli kvantám učiva, mama mi taktiež platí okrem ostatných vecí aj HK. Spočiatku som nevidela nijaké zmeny ani v správaní ale neskôr sa mi začali meniť nálady a stále sa to zhoršuje, rozčulujú ma do nepríčetna veci, nad ktorými by som donedávna mávla rukou, taktiež chuť na sex oveľa klesla, s priateľom sme sa nikdy nehádali a v poslednej dobe sa hádame stále, vytáčajú ma na ňom obyčajné veci a všetko mi pokazí náladu,potom mám zase super náladu a všetko ľutujem, chce sa mi často plakať aj za úplné zbytočnosti, vidím ako priateľ trpí moje správanie, ale akokeby sa ten hnev nedá v tej chvíli ovládnuť.Problém je, že sa bojím ju vysadiť a zase každý mesiac byť v neustálom strese, aby som už dostala menzes..matka je tiež zásadne proti aby som ju vysadila, keby otehotniem pokazilo by mi to všetky moje plány do budúcnosti o kariére lekárky..Budem vdačná za vaše rady...

redka

Osobne radim vysadit a uz sa k tomu nevracat. Tiez som brala relativne kratko a ties s negativnymi nasledkami,ktore pretrvavali este dlho po vysadeni. Ak nechces vysadit, tak zmen znacku, ale taketo experimenty mozu trvat donekonecna, kym ich vsetky prestriedas a nemusi ti sadnut ziadna....

MultiLevel

Moja rada, okamzite vysad. Presne tymto som si presla. Akurat jedine, co sa som mala ine ako ty, bola ta chut na sex. U mna bola vzdy velka, aj s HA aj bez. Ale tie zmeny nalad........NIKDY VIAC!