Porovnanie ma ničí

Príspevok v téme: Porovnanie ma ničí
zombi3

Mám problém V detstve sa mi nedostavalo veľa pochvál A to zrejme môže za to že sa teraz porovnávam konkrétne S jednou babou ké krásna múdra Z dobrej rodiny A ja nič ako tiež študujem na VŠ dobré má úžasného chalana plánujú svadbu.. Najhoršie je že sa s ňou pravidelne stretávam na takom stretku A cítim sa ako nič A tiež má šťastie vo všetkom teraz vyhrala dovolenku minulý rok mobil

_meno

Ahoj zombi3

Stastni ludia tvoria stastie, nestastni ludia tvoria nestastia.

Priam nadherne pises zombi, ze sa snazis zavdacit sa svojej minulosti. Tvoja tuzba voci sebe ta vazni. Tvoja tuzba vravi "si na nic, az ked toto splnis si hodna zit".

Pomozem ti, nechaj svoje ja vyrozpravat. Povedz nahlas co ta trapi a hneva len preto, aby si to POMENOVALA. Aby si VIDELA co ta v skutocnosti hneva, aby si potom vedela co je pricinou a s nou potom pracovala.

V prvom rade co ti pomoze je pochopit, ake je JA obmedzujuce a zavistlive. Telo a dusa toto robi nevedomky, vytvara to potom zle emocie a ked nevedome nasledujeme tieto emocie deju sa veci zo zavisti a nenavisti.

Prijmi lasku a odpusti sebe a svetu. Odpusti svetu co sa stalo preto, aby ta ta nenavist ktoru mozes nechat zo seba odist, aby ta nezozrala zvnutra.

Laska sa prejavi tak, ze pekne veci uz nebudes hanit, ale pekne veci zacnes mat rada.
Zacnes byt vdacna, za to, ze mozes mat takuto skvelu kamaratku, ktora je pekna mudra ma priatela studujete spolu. Aby obrovsky dar je to pre Vas obe sa poznat.

Pochval ju, ze sa ti paci jej obliekanie, jej pristup k uceniu, jej pristup k partnerovi, k zivotu. Popros ju, ci by ti mohla pomoct s .