Medicína

Príspevok v téme: Medicína
Nataly23

Dobrý deň, som v druhom ročníku bakalárskeho štúdia na univerzite, študujem jazyky, no v tomto období sa ku mne vrátila moja tajná detská túžba, z čias, kedy som nepoznala strasti, ktoré náročné štúdium obnáša. Ale aj napriek tomu, neviem sa zbaviť myšlienky, stať sa lekárkou, pravdepodobne je neskoro, som predsa druháčka na vysokej škole, ale aj tak, namiesto toho, aby som sa učiť na ťažké skúšky na svojej škole, ja si pozerám skriptá z histologie, medicínskej chémie a podobne. Nechápem to, v prvom ročníku mi to ani nenapadlo, no teraz je všetko inak. Nechápem sama sebe. :D Ale tá túžba po poznaní sa nedá len tak zahasiť.
Podľa Vás je ešte šanca skúsiť to, možno som len zbytočný odvážlivec a naozaj nechcem stratiť roky strávené na tejto vysokej škole, takže bakalársky stupeň rozhodne chcem dokončiť, ale možno o rok a pol, by som skúsila príjmačky na lekársku fakultu, som z gymnázia, takže ako také poznatky z chémie a biologie mám, samozrejme,všetko ostatné, čoho nie je málo, by som sa musela doučiť. Navyše mám trošičku výhodu neskoršieho dátumu narodenia, takže by som stále mala približne toľko rokov, čo väčšina prvákov.
Prosím Vás, je niekto taký alebo poznáte niekoho, kto študoval inú školu a potom presedlal na medicínu? Alebo resp. prosím, povedzte mi triezvym rozumom, čo to vôbec má zmysel nad tým čo i len premýšľať.
Vopred dakujem za akékoľvek názory, skúsenosti, či poznatky. Prajem krásny deň. :)

5.5 elsa

Jan Soltes,aha že poznávacie znamenie :D :D už viem kam nemám chodiť,ďakujem za info :D :D a držím ti palce aby sa ti darilo v štúdiu :)

J.Šrámek