priateľka a bakalárka

Príspevok v téme: priateľka a bakalárka
mitto

ahojte, práve som študent 3. ročníka na VŠ, čiže môj aktuálny problém je bakalárska práca. Mám aj priateľku, no a ona stále nedokáže pochopiť že svet sa netočí len okolo nej a mám aj nejakú prácu. Ona mi stále len vyčíta že od rána do večera niečo robím (v skutočnosti tak max. 4 hodiny denne) kedže ak nie sme spolu tak vypisuje, vyvoláva a keď môže tak ide za mnou a v kuse ma ťahá von alebo niekam s tým že sa nudí....ako by ste toto riešili? sa v poslednej dobe stále len hádame kvôli tomuto

nicollette12

A ako dlho si s tou tvojou priatelkou? Ak ste spolu kratko tak to je normalne ze chce s tebou travit viax casu lebo sa chce spoznavat.... ja to uplne chapem, ved je to normalne aj ked mohla by trosku ubrat v tom otravovani, aspon to telefonovanie a vypisovanie by mohla obmedzit a pochopit ze ked nieco dolezite robis tak potrebujes mat klud... ale ty si to tiez nejak skus zatriedit, ze ked mas toho vela a nezvladas to tak asi nie je vhodne mat teraz este naviac aj priatelku na krku.... hlavne v tej spoznavacej faze... ale ak ste teda spolu dlho tak je to od nej nepochopitelne a je asi na tebe zavisla a nema nikoho ineho s kym by travila cas... to uz je ale jej problem.... skus jej navrhnut nech si najde nejaky konicek ktory bude vykonavat ked ty nebudes moct byt s nou lebo to uz by otravovalo aj mna keby mi toto robil priatel s ktorym som uz dost dlho..... kazdopadne musi pochopit ze kazdy z vas ma mat pravo aj na svoj sukromny zivot... inak vam vztah nebude fungovat...

Laura15