vysoka skola

sonka

ahojte, potrebovala by som poradit, som prijata na PRIFUK dozvedela som sa ze sa tam studuju dva cudzie jazyky, mozem si vybrat lubovolne dva jazyky? alebo musim studovat jazyk co som sa ucila na strednej skole? prosim poradte :)

ifca

prifuk, vlastne cela UK zacina 22. aj ked lekarska sa tvari, ze oficialne 16. ale rozvrhy im zacinaju az 22. ... ja napr. este ani predmety nemam zapisane, vobec neviem nic o nasom zappise, nikto nic neda vediet, to je tipicka informovanost na nasej fakulte, rozvrh sa zverejni zase 19. a kruzky sa dozviem primo v skole ... clovek nabehne do skoly, lebo zacinaju dake cvika, ale vobec netusi, ci ich ma, ale musi tam prist...no nie je to premakany system?? :D

ifca

caute, ja som tento problem riesila tiez pred 2 rokmi, teraz idem do druheho rocnika a celkom sa aj tesim, eset 3 tyzdne prazdnin a potom hura do skoly :P .. tvrdi sa, ze si mate vybrat skolu aj podla uplatnenie, ci si najdete pracu, ale zase je volovina ist studovat nieco koli dobremu buducemu zarobku s tym, ze vas to nebude bavit... akurat som kecala s jednym chalanom co siel na techniku a nemal rad matiku..vydrzal to tam mesiac.. treba si vybrat podla toho, co ta bavi...skuste si omrknut toto www.uniba.sk , su to statisticke udaje na UK, kolkych vezmu a kolko z nich aj danu skolu ukonci ... prajem vela stastia pri vybere maturanti :)

miselka

ale hadam sa ti to nejako podari...ak sa bdues intenzivne pripravovat na prijimacky..ak mozem kup si tie ucebnice cize skripta ktore predavaju. su v nich napisane presne otazky aj s odpovedami na skusky. a este jeden dobty dotaz: vsetko je robene testovou formou, cize otazka k tomu 6 moznych odpovedi pritom nemusi byt ziadna spravna, alebo mozu byt vsetky spravne, no a este aj mozu byt ze niekolko z nich spravnych a niekoklo nespravnych..to je podla mna zabijak..drzim palceky

karkulka