moj zivot nema buducnost...

Príspevok v téme: moj zivot nema buducnost...
janka003

ahojte..v zivote mi nikdy viac nezalezalo na nicom bviac ako na mojom vzdelani praci a mozno aj kariere-kedze mam blbe detstvo blbych rodicov, nemam kamaratov/tky proste nic...
lenze teraz doslo na lamanie chleba...potrebujem si vybrat vysoku skolu lenze pre mna vhodne povolanie neexistuje:
1. straasne som tuzila ist na letectvo za pilotku-nevezmu ma pretoze nedostanem potvrdenie od lekara pre problemy so zrakom
2. nemozem mat velmi sedave zamestanie v buducnosti pretoze pred 5rokmi som mala zlomene 2stavce na chrbtici a mam ich zle zrastene a pri dlhsom sedeni ma boli cela chrbtica:(
3.nemozem mat zamestanie kde sa vela chodi, stoji pre problemami s oboma kolenami
proste neviem absolutne vymysliet normalne vhodne povolanie pre seba neporadite mi??
prosim
vopred dakujem Janka:)

rebeka 12

Janka OO3,moja dcera ma na vyske spolubyvajucich,ktori studuju skolu,na ktoru sa dostali.Neni to podla chuti,no vraj s titulom sa skor zamestnaju

janka

Vykašli sa na to. Je úplne jedno akú VŠ skončíš. Môj príklad: chcela som ísť na zdravotnú - nevzali ma, vyštudovala som ekonomiku - ale tú som nemala rada, VŠ mám techniku, hutnícku fakultu - to ma bavilo ale do práca nebola, náhodou somsa dostala učiť na ZŠ - a to ma neskutočne baví!!!(ale zase nemám celkom potrebné vzdelanie, takže ešte musím študovať 3 roky). Život ti prinesie do cesty veľa zmien..........

joni_

a co tak ucenie, ako ucitelka si sama vyberas ci budes pocas hodiny sediet za katedrou alebo sa poprechadzas po triede, alebo ked si chcela to letectvo - myslim ze to ma blizko nejakym vedam fyzika, matematika, mohla by si potom prednasat, alebo robit vo vede, vo vyskume, alebo mozno aj niekde pri letectve len nie priamo ako pilotka.... no to su len take moje zamyslenia
co ta vlastne bavi okrem pilotovania?

majka_