ako sa odpútať od rodičov?

Príspevok v téme: ako sa odpútať od rodičov?
meno?

Mám 17 rokov. Na rodičoch nie som vôbec závislí. Mám problémy, niečo ma trápi? Riešim si ich sám a rodičia o tom ani nevedia, že nejaké mám. Som s niečoho šťastný? s rodičmi sa o to poväčšine ani nepodelím lebo to nepochopia a ni nejako nereagujú keď dačo poviem. Do ničoho ma nenútia učíms a do školy sám a mám 1, sám si hladám brigádu, sám upratujem a ani mi to kázať nemusia. Proste žijem akoby bez nich. Jediný problém je že nemám peniaze kežde študujem. A na tomto som na nich závislí. Ak niečo potrebujem či už povinne do školy alebo len niekedy niekam chcem ísť musím si pýtať od rodičou. A ak sa niečo stane nemajú mi čo vyčítať vo všetkom som svedomitý a tak hneď začnú s tým že mi dávajú peniaze a tak Ja som ten čo má byť ticho a oni môžu rozkazvať.Ale ja si poviem svoj názor lebo viem že je správny. A vyčítajú mi aj to, že ich stojím kopu penazí čo sa týka stravy a vzdelania.Proste vecí čo mi MUSIA dať. A už mám toho naozaj až krkom. Je nejako možné sa odpútať aj po finančnej stránke od rodičou? Mám len 17. A ešte doplním tie veci kvôli ktorým sa hádame sú napr Som dlho pri PC.Ale musím dačo si hladám do školy a to zaberie dosť času.A teda som človek a potrebujem si aj oddcýhnuť trošku pri PC, na pokeci.Telku nepozerám. Alebo nechtiac ušpiním si nové tričko.Jasné že ma to hnevá ale čo sa mám vkôli tomu zabiť? ale rodičia sa do mňa hneĎ pustia.A popri tom som si na to tričko zarobil sám na brigáde.Ale teda aj oni prispejú. Oní si asi fakt niekedy myslie že si nevážim veci ale ja si ich vážim ale nedá sa vyhýbať každej drobnosti čo sa môže človeku stať. A ja mám už pokrk toho ich väčného nariekania že ich stojím veĺa peňazí.

Strejdo