Anketar

Príspevok v téme: Anketar
Anketar

zdravim
chcel by som si zlepsit komunikacne schopnosti no a som student a chcel by som vediet vas nazor na pracu anketara si myslim ze tam oslovim za den mrte ludi cize by som mal mat dobre natrenovany prvy dojem ... a naj by bolo ak by tu bol niekto kto to uz robil ze ako to vyzera o peniaze mi az tak nejde (som makal vo svojom obore nieco cez rok) DAKUJEM :)

zjuzjika

ovecka ok, ja to berem, lebo v podstate ten chalan ma aj balil na svoje priezvisko (volal sa Píchal) som normalne neverila,..ale tak vies pytat sa ma na sukromie je velmi odvazne a ci mam priatela a ko dlho sme spolu...no to ho nema co ozaujimat.... vies podla toho sa potom chovam aj ja, a to som bola velmi slusna.... az ked zase ta jeho kolegyna netrapala o tych tenickach stale.... a on ma byt trosku aj profesional a mal by prejst neakym "vycvikom" aby vedel aj nieco o reci tela, vies....that s all... z reci tela usudis velmi vela

tinka228

ankety vo veľkom robí moja kamoška a ja som už veľakrát bola jej respondentom. podľa mňa na to musí byť človek "stavaný" lebo na to treba mať dosť veľkú guráž chodiť pol dňa po meste a žiadať o rozhovor unavených ľudí čo idú z práce po ťažkom dni domov, príp. sa ponáhľajú na nejaké stretnutie. často sa im stáva že človek nevdrží až dokonca a oni musia dotazník dovypĺňať za neho (čo sa samozrejme nesmie). no ja by som sa na to necítila. a čo sa týka obsahu ankiet tak sú aj krátke aj dlhé (niektoré trvajú aj 20 min.), väčšinoou sú všetky nudné (robila so mnou na dojčenskú výživu, čokolády, polievky, mobilní operátori, poisťovníctvo, lieky, hypermarkety .... a určite som na nejaké zabudla). je to kopa otázok o tom istom.
čo sa týka peňazí tak podľa mňa je to celkom dobre platené (závisí od veľkosti tej ktorej ankety), ale ona napr. dokázala za dva týždne zarobiť 10000 Sk. a záleží aj na tvojej šikovnosti a hlavne koľko času tomu môžeš obetovať.

0vecka