Ospavosť, unavenosť, vyčerpanosť

Príspevok v téme: Ospavosť, unavenosť, vyčerpanosť
hanka:)

Dobrý deň, už dlhšie ma trápi nadmerná vyčerpanosť. Mám 15 rokov a asi od marca/apríla ma trápi unavenosť. Je pravda, že večer chodím spávať okolo 23. hodiny a ráno vstávam o 6. hodine... Keď prídem zo školy (asi o 15.hodine), tak sa cítim nadmerne vyčerpaná, zaspávam, aj keď nechcem. V pondelok a v utorok mávam po dve hodiny angličtiny (dokopy štyri) - doučovanie. Vtedy keď prídem domov, tak to už je fakt zabijak. Ale všeobecne keď prídem domov, tak zaspím a neviem sa sústrediť na učenie, čo je pre mňa dosť dôležité, pretože študujem na osemročnom gymnáziu. Odrazilo sa to aj na mojich známkach. Nie výrazne, ale predsa. Skúšala som aj kávu, ale mám pocit, že to pomáha skôr psychicky než fyzicky. Aj menštruácia sa mi porušila, mám ju veľmi nepravidelnú. V najbližších dňnoch chcem ísť na krvné testy, či to nemôže byť anémia (chudokrvnosť). Vopred ďakujem za odpoveď

Severka

Tiež cítim hroznú únavu a neviem čo mám robiť. Stále premýšľam ako budem žiť. Všetko ma unavuje. Sem tam mi prepne aj pamäť a nepamätám si na niektoré veci. Striasa ma zima. Niekedy mávam namiesto nosa cencúľ. studené ruky a studené nohy. Musím kvôli tomu nosiť aj hrubé pančuchy. A bolieva ma aj hlava.

Hormóny štítne žľazy čo sa týka T3 a T4 boli v norme ale TSH bolo mierne zvýšené. Takže neviem či to nie je aj s tým.

Ale daj sa vyšetriť. A hlavne štítnu žľazu, nadobličky a lekár engikrinológ určí diagnózu poprípade ty urobí ďalšie vyšetrenie či nemáš anémiu aj to spomínané trávenie ale aj neurologické a iné ochorenie. A môže to byť aj s tým vstávaním ale aj nedostatkom tekutín.

Drž sa

jaLENja

čakala som aj tú akupunktúru.... to musí byť zázračná liečba, keď sa doporučuje na všetkoa zvláštne je, že lekári ju nepredpisujú....

Princesska