Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Sexualny problem

Príspevok v téme: Sexualny problem
Snehulka

Ahojte,ani neviem kde zacat.

Mam problem so sexom. Mam ho rada, ale je tu zopar "ale". Mala som 3 roky priatela, prvy rok bolo vsetko v poriadku ale po dalsom roku od uzivania HAK Minerva (doba uzivania 1rok) a od pobytu pri mori mam problem so zvlhnutim. Pred predohrou vlhka som, ale uz pocas predohry a samotneho sexu to ide na sucho. Teraz mam uz mesiac noveho priatela a ten si vsimol jednu podstatnu vec. Doteraz pri mne nikdy necitil moje vyvrcholenie. Problem je v tom, ze nikdy ziadne vyvrcholenie ani nie je, pocas sexu dokopy ani nic necitim. Na gynekologicke prehliadky chodim pravidelne kazdy pol rok a vsetko je v poriadku, druhy mesiac beriem HAK Yaz, neprejavuju sa mi z nej ziadne vedlajsie ucinky. Prestavka medzi uzivanymi HAK bola priblizne rok. Poradte mi prosim co mam robit so zvlhnutim a citlivostou pri sexe. Uz som z toho zufala. Dakujem za akekolvek hlavne odskusane rady.

niekto_

no prejavuju sa ti vedlajsie ucinky hak hak ovlivnuje vzrusivost a aj chut na sex
neviem na kolko je to s citlivostou ale asi ovplivnuje aj to

je dost mozne ze aj ked to vysadis sa to hned nezlepsi bola tu baba ktora brala rok hak a chut sa jej vracala pol roka
je to samozrejme individualne

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Sexualny problem - Fórum - ZDRAVIE.sk