escitil

Príspevok v téme: escitil
ESCITIL

je možné aby som urobila jeden krok typu že navštívim dvoc psychiatrov sexuologov aby som zsitila či budu mat rozdielny sposob navrhnutej liečby a možno o sebe tni ani nemusia vedeit.Len teraz som bola prvýkrát a cítim frustráciu ,lebo na libido nijaký liek som nedostala aj ked dve roky budu že ho vobec nemám.Dostala som ESCITIL aj ked fobiou ani uzkostou netrpím aj ked skor uprednostnujem sukromie a možem sa pre nikoho tak zdat ako nie priliš hlučný človek.
rada by som videla názor iného odborníka, z tohoto lieku asi sa mi ledva vráti libido či áno? som myslela že niečo natvorbu podporu hypofýziu niečo ako dopamin mi predpíše.

kto by mi vedel poradit bez lekárskeho predpisu liek na tvorbu dopaminu

Katuska28

Chcem sa spytat ci dakto z vas užíval escitil v kombinácii s frontinom.Beriem to uz dva tyzdne aj tak sa mi stava ze rano sa este zobudim na rýchly tlkot srdca. Vdaka.

Frezar

Veru Escitil ti velmi utlmi chut na sex to uz poznam od seba ked som ho bral. Dnes mi jedna Dr. hovorila, ze su aj nejake lieky a spominala tam aj dopamin (antidepresiva liecia depresiu a fobie a lieky na baze dopaminu iba depresie ale fobie uz nie - viac si nepamatam)... neviem nazov, co to presne je, ale vsetky su iba na predpis.

AdamKrt

Co chces vediet, ze kopec ludi medzi lekarmi trpi jesitnostou ? A ze len tipuju, co cloveku je a ze liecba je iba loteria, ci zaberie ten liek, alebo iny ? Ano, casto to tak byva. Tak ako v inych profesiach aj tu plati, ze ked dvaja robia to iste, neni to to iste. Odbornikov neni vela. Pacient sa spolieha na svojho lekara, ale tazko mu odhadnut, ci lekar robi dobre.

Nikdy neni zle zistit si co najviac informacii a porovnavat si ich a utvorit si na vec svoj, vlastny nazor.

escitil