Práca čašníčky

Príspevok v téme: Práca čašníčky
kamila111

ahojte potrebovala by som sa spýtať tie, ktoré pracujú ako čašníčky, ja študujem na výške a rozmýšlam že by som išla brigádovať ako čašníčka, dosť sa však toho bojím nemám vôbec prax a ani alkohol nepoznám, nepijem totiž v našom meste však iná možnosť práce nie je je tu max 1 obchod a administratíve je to teraz biedne tak ak si chcem zarobiť nič iné mi nezostáva. Prijímajú aj ľudí bez praxe? Za ako dloho ste sa do toho dostali vy? dakujem

mjaka

Ahojte. Robim brigadne casnicku,a kedze som to predtym nikdy nerobila tak sa chcem spytat ci sa moze pri praci s peniazmi,a vydavanim penazi ludom pouzivat kalkulacka?je to dovolene ci musim vsetko vzdy s hlavy pocitat? Dakujem za kazdu radu. :(

Veju13