Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Antikoncepcia

whee_ee

skús napísať do tej poradne, ja nie som lekárka, neviem :))) je to nižšia hormonálna dávka na akú máš telo zvyknuté, preto ako som spomínala môžeš mať spotting atď.. ťažko povedať.. ale keďže inak je to zloženie asi rovnaké, tak by ti to nejak viac uškodiť nemalo... :)) keď žena prechádza na inú HAK, tak je to v podstate to isté, takže podľa mňa to nevadí, len uvidíš ako ti bude telo reagovať..

whee_ee

skús napísať do poradne na www.antikoncepcia.com

myslím, že zloženie majú rovnaké, len je hormonálne slabšia.. ktovie, či pri nej nebudeš špiniť atď..

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Antikoncepcia - Fórum - ZDRAVIE.sk