Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Bolestivosť a rast prsníkov

Príspevok v téme: Bolestivosť a rast prsníkov
Nuvaring

Dobrý deň chcem sa opýtať hlavne žien,ktoré používajú HAK s názvom Nuvaring či zaznamenali pri jeho používaní rast prsníkov a bolestivosť.Ja ho mám už tretí mesiac a po jeho poslednom vložení som zistila, že sa mi prsia zväčšili asi o číslo a nenormálne ma bolia aj v pokoji.Ak to neprejde asi budem nútená navštíviť gynekologa,je to dosť nepríjemné,prsia predtým som už mala aj tak dosť veľké.Ako ste na tom vy,zaznamenali ste nejaké zmeny?Ďakujem za všetky názory.

Nuvaring

Ďakujem za tvoj názor isabella,veru ak to bude takto pokračovať neostáva mi nič iné len ju zmeniť,alebo HAK úplne vysadiť.Pekný deň.

isabella

ja som nemala ziadne zmeny, len som mala pri nuvaringu viac vytok, kedze som mala cudzie teleso v posve a to sa mi velmi nepacilo...
pravdepodobne tvoje telo zadrziava vplyvom tejto antikoncepcie vodu, asi ju bude treba zmenit

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Bolestivosť a rast prsníkov - Fórum - ZDRAVIE.sk