Koľko peňazí mam dať chirurgovi za operáciu?

janab

Mám také skúsenosti s lekármi, že tí, čo nemajú toho veľa v hlavičkách robia všeobecných na poliklinikách a všelijakých závodných,..tí, čo niečo by mali vedieť, sú odborní..avšak..veľa z nich sú hlúpi a sú väšinou na poliklinikách..kde za niečo lekári stoja, tak sú to nemocnice..A jasné, všetko je o ľuďoch. Za prepážku nosa, máš vybaveného doktora?..daj to až po operácii, uvidíš ako sa ti budú venovať a ako to dopadne..myslím si, že 200 ečka je veľa!..viem, že za pôrody brali 5000 sk.,takže za prepážku je to asi veľa..Ja som bola vyberať tonzily, mala som 39 r. a doporučenú doktorku a dala som jej "pozornosť" po zákroku a hned boli lepšie lieky, starostlivosť, ..proste všetko..je to o tom..a nech mi nikto nehovorí, že lekár odmietne..v svojom živote som sa stretla s nemálo hlúpymi lekármi, viac som toho vedela ako laik ako oni..čerešnička na torte :..pán doktor je nemôžem mať problém so štítnou žľazou, lebo nemám symptomy"..doktor:..a kde ste počula to slovo symptomy?..hahahaha..no už fakt si myslia, že všetci čo nie sme doktori žerieme seno , či ?!

usiko

Adam,

mas pravdu, v tom, ze uplatok nie je vsetko.....ja mam to stastie, ze mam muza a svokru, ktori nabehnu do nemocky a narobia cirkus, ked bude treba...budu tam casto, lebo oni maju nazor, ze lekari sa musia citit sledovani, aby si robili svoju pracu dobre....aby boli pod tlakom a tak vedia, ze nemozu veci odflaknut....no a to dievca,o ktorom som pisala, nemala nielenze stastie na lekara, ale ani na pribuznych, ktori by sa jej v tej nemocke zastali, ked ona nevladala.....

letna burka