Chcem sa osamostatnit

Príspevok v téme: Chcem sa osamostatnit
matka.m

mám 25 rokov, študujem externe 4.ročník na výške, som bez práce a bývam s rodičmi a tuto je moj problém. Nastal u mna čas, že cítim, že sa chcem osamostatnit, neznesiem byt doma, aj ked naši nie sú zlí, ale chcem už rozhodovat za seba, veci si robit podla seba a hlavne aby ma nikto nedirigoval, proste byt odkázaná len sama na seba a doma sa to nedá. Mama mi do všetkého kecá,mám nového priatela, ktorý býva cca 10 km od nás a predvčerom odišiel od nás o 1 ráno a už sa vypytovala, prečo nešiel skor, proste nechápem sme dospelí ludia a čo je na tom, ked by aj u mna ostal spat. Už je to bežné, a aj u 17 ročných, nie to, aby som sa musela cítit blbo, že ostal u mna priatel s ktorým sa vidím 2x do týždna trošku dlhšie, nič mi nevyčítala, ale pre nich je to čudné, nie sú spoločenskí, málo chodia do spoločnosti a tak im to bude zvláštne ked u nás bude viackrát a tým pádom budem iba ja nervoznejšia, predtým taký problém nebol, lebo moji bývalí mali byt, proste ide tu o to, že už cítim, že každý potrebuje vlastné súkromie, bývame 4 dospelí v jednom byte, z toho teraz robí len mama a každý každému už lezie na nervy a ja neviem ako to vyriešit. Posielam si životopisy, chodím na pohovory,už všelijaké, od predavačky, do banky, asistentku, sekretárku ale prácu si neviem nájst. Velmi by som chcela íst pracovat do Viedne, kvoli zdokonaleniu sa v jazyku, aj peniazom, ale neviem ako sa tam dostat, mám známu, ktorá mi slúbila, že ak bude o niečom vediet, povie mi, ale nič. Cez agentúru sa bojím že ma oklamú, poslala som životopisy do jednej, ktorá pýta peniaze až z prvej výplaty, ale tiež sa neozýva, ja už fakt neviem čo robit... Dalej velmi nemožem íst, lebo ešte študujem na výške, preto by tá Vieden bola ideálna... Ak mi vie niekto poradit, budem vdačná. Dakujem

matka.m