Rozdielna úroveň vzdelania partnerov

Príspevok v téme: Rozdielna úroveň vzdelania partnerov
maja-škola

Myslíte že v budúcnosti to može vyvolávať vo vzťahu konflikty? Moj priateľ si nespravil ani maturitu, ja študujem na VS. Jeho učenie príliš nebavilo , pre mna bola naopak škola vždy číslo 1. Nechcem ho podcenovať je mi jasné že nie každý je na štúdium ale trocha ma zamrzí ked mi povie :"Že ved to predsa nemože byť až také ťažké...Že ved to obkecáš vlastnými slovami ." No a takéto reči proste...
A tak ma zaujíma Váš názor ...
Ďakujem!

rew

ako uz bolo napisane, vzdelanie a inteligencia spolu vobec nemusia suvisiet.. len dva priklady(osobna skusenost):
priklad cislo jedna> manzelsky par, starsi ludia, ona s maturitou, on len tak tak ukoncil ucnovku bez maturity (problem nebol vo vysledkoch v skole ale skor v osobnych konfliktoch s ucitelmi.. :)) ked dojde na tuto temu, ona sa tvari ako keby bola nieco viac a s radostou ho zhadzuje pred inymi.. pritom blba jak trubka, nevie poskladat kuchynsky robot podla navodu, najprv sa vtipu zasmeje a potom sa dve minuty snazi pochopit v com je pointa.. on podla mna velmi inteligentny, chape suvislosti, zrucny...
priklad cislo dva> vazeny vzdelany clovek s X titulmi pred aj za menom.. vyucoval isty odbor na vysokej skole.. z nejakeho mne neznameho dovodu (mam pocit ze bolo pod jeho uroven sa s mne podobnymi ludmi bavit takze nepoznam detaily) nastupil jedneho krasneho dna do nasej firmy.. prijali ho ako experta od ktoreho sa budeme mat co ucit.. po necelych dvoch mesiacoch letel kedze bol uplne nepouzitelny (zvyknem sa dost podcenovat, ale ked som videla coho je schopny po odbornej strake tento clovek, celkom mi stuplo sebavedomie.. :))