Dochádzanie za prácou do BA

Vianocnicka

Ja som dochadzala 90km do BA cele dva roky, niekedy toho bolo uz na mna vela, ale da sa to zvladat, nerozumiem tomu, ale mna velakrat to cestovanie bavilo, aj ked vela casu som tym zabila.. Chodili sme traja, štyria neskôr niekedy aj autom. Pokiaľ ťa bude práca baviť, bude tam motivácia, tak sa to dá zvládať. Raz bola zapcha, tak som meškala 4 hodiny :D Vstavala som o piatej a do roboty som prišla pred 12h :D

sofer

Dochadzam 70 km dene do BA po dialnici, stoji ma to necele dve hodiny casu. Podstatna je otazka nakladov, chodim sam autom a po tych 5 rokoch viem, ze inak ako na plyn sa to neoplati. Idealne volit auto so 6 stupnovou prevodovkou, aspon truchu pohodlne. Zapchy treba bud akceptovat alebo si privstat a vyhnut sa im.

anjelik9

ja som tak chodila na brigadu a najvačšia sranda bola ked nam povedali že nie je roboty tak môžeme isto domov :)

tiramisu

Pre mna je auto samozrejmost, nikde by som sa bez neho nedostala, poriadne chodniky tu nemame, aj 5 minut k masiarovi idem s autom, ale na vtedajsie dochadzanie do skoly som si zvolila vlak, bola by som blazon stresovat sa kazdy den na 5-prudovej dialnici. Ako 21 rocna som sice dochadzala jeden semester do skoly autom, ale dialnica nemala sto pruhov a vtedy ma ani nenapadlo ist inak, teraz by som neriskovala, ved tolko nehod je na ceste.

lost

nj, auto je defacto luxus, isto pre priemerneho slovaka, pre nemca je to ako pre nas bicykel z mileticovej..

servis a pneu sice hej, ale zas nie je to az taka astronomicka ciastka :)

ono to bol len priklad..

lebo auto straca hodnotu tak ci tak, a ako pozeram na slovenske auta a ich vodicov, je im totalne jedno ci do tej diery vrazia alebo nie.. cize na servis davaju predpokladam minimalne :)

respektive.. zda sa mi ze ako keby tie kilometre nejak extra nezasahovali do servisu atd.. skor ten cas :)

ale neviem no, nemam este vela skusenosti :)

"Na druhej strane auto je na to aby jazdilo"

moja rec :D:D preto mu davam zabrat :D

M74

Zase čím viac jazdíš, tým viacej dáš na servis auta ( gumy, výfuck, atď ). O zvýšenom riziku poruchy ani nehovorím. Na druhej strane auto je na to aby jazdilo. Je to silne stratová investícia, ale nie vždy sa dá bez neho zaobísť. A nezabudni zakalkulovať riziko ukradnutia, alebo poškodenia pri nehode. Existujú síce poistky, ale tie zase ťahajú náklady na prevádzku zvyšujú. Niekde na nete som videl kalkulačku na výpočet koľko stojí vlastne prevádzka auta, nebolo to malé číslo :-)