Súrne potrebujem pomoc, prosím pomôžte mi

Príspevok v téme: Súrne potrebujem pomoc, prosím pomôžte mi
marietka

Som bezradná potrebujem pomoc odborníka, nie však pre seba ale pre môjho 11 ročného syna.Trvá to zhruba od septebmra minulého roku.Dovtedy to bolo dieťa, ktoré nám verilo, všetko povedalo,bolo milé,neklamalo,nevymýšľalo a čo je veľmi dôležité v škole patril medzi najlepšie deti.Nevedeli sme čo je to učiť sa s ním a predsa mal v škole čisté jednotky. No zmenilo sa to a my nevieme, čo sa s ním vlastne stalo. Nechce sa už učiť, vystrája samé hlúposti,najradšej by sa o nič nestaral len chodil vonku,hral hry na počítači,playstatione,alebo pozeral televíziu.Ale to všetko sme mu postupne zakázali a tak si hľadal iné cestičky ako sa pohrať na PC.Prišiel na to, že ked povie,že ide ku kamarátovi a tam sa aj tak hrá.Ale to by nebolo až také zlé, nech sa hrá, ale to že sa neučí, tak to je teda sila a ja som už v koncoch, neviem ako dalej.Je pravda, že aj my ako rodičia sme urobili veľa chýb, ked sme mu kúpili všetko na čo si len pomyslel, ale to sme si mysleli, že bude všetko ok lepšie ako by niečo nemal mať. Je totižto taká doba, že ked nemáš všetko moderné, tak si ako "outsaider".Máme len to jedno dieťa a chceli by sme mať opäť spolu také vzťahy, ako sme mali predtým.Len mi prosím nepíšte, že je v puberte a je to normálne.Lebo to čo vystrája on tak to si myslím, že nie je normálne.Isť k susedovi a pozerať sa ako sused vyhadzuje z balkona balon s vodou na auto a to auto poškodí a nastane škoda 30 000,-sk,alebo že vám tvrdí, že v škole nič nebolo a ked si otvoríte na internete jeho žiacku knižku, tak zistíte že dostal dalšiu "5" z matematiky,ale on nevie odkiaľ sa tam vzala.Chodí k nám doučovateľ na matematiku a ten vraví" ja ho nemám čo učiť, on už všetko vie".tak ja ozaj neviem a je toho omnoho, omnoho viac. Nechcem skončiť ako invalid na vozíku, alebo pripútaná niekde o posteľ, lebo sa s toho zrútim. Prosím pomôžte mi ved mám len 31 rokov.

pomoc...