Biely kôn - pomoc

Príspevok v téme: Biely kôn - pomoc
luzerzulice

Dobrý den , v roku 2009 so mna spravili istý ludia bieleho kona, ked ma donutili podpisať pod nátlakom iste papiere na základe ktorých som sa stal konateľom istej obchodnej spoločnosti, v roku 2010 som podal trestné oznámenie za podvod, ale samozrejme to neuspelo ani na polícií, prokuratúre či ministerstve, chcel by som sa spýtať ako by som sa konateľstva v tejto firme zbavil, kedže ja nie som podnikateľ, som len bezmajetný student strednej školy, ktorý nevedie účtovníctvo ani nepodáva danove priznania, len by už chcel mať konečne pokoj....Bol som aj na živnostenskom urade na obchodnom registri na sudoch a z jednej inštitucie ma posielaju do druhej a nemá to konca, právnika si dovoliť nemožem, tak Vás tu prosím o radu, za všetky cenné rady vopred dakujem....

zena

@ Majka, čo ťa to tak irituje? Prečo? Lebo má taký istý alebo podobný problém! Pochopila???

@ Podnikateľ, všetci sme tu trúbky, len ty si lietadielko, však? Dostal o. i. kvalifikovanú radu od Defcona, tak tu nevyskakuj! Z nej si môže vybrať, je snáď svojprávny, keď je konateľom. Ak si ale myslíš, že máš v hlave viac ako len nadávky a si lepší ako advokát, tak tu nechaj na seba mail a pomôž mu! Ja si to ale nemyslím. Jediný kto tu mudruje, si ty sám. O.i. vieš veľké makové o nás a tam, kam posielaš nás, choď sám, snáď tie témy zvládneš, nebude to nad tvoju mentálnu úroveň, či? ; )

PodnikateI

Zena, jasne, pod si zalozit zivnost, pojdeme s tebou dat ti podpisat papiere. Zivnostensky - vy ste nesvojpravny, ze tu pridete s tlupou hlavohrudi? Ked neviete nic o bielych konoch, iba ste nieco citali a nepodnikate, tak tu nemudrujte!