Každý ma sestru radčej

Príspevok v téme: Každý ma sestru radčej
Lenka94

Dobrý deň , nezvládam svoj psychický stav a preto tu píšem.Som druháčka na strednej, sestra je o rok staršia. Od malička ju má každý radšej. Je to určite kvôli tomu , že pôsobí takým jemným zjavom . Sme prsný opak. Ona-jemná "ubolená" osoba, ja pôsobím ako silná osoba , ktorú takmer nič nezraní.Stále sa na niečo sťažuje a tým pádom ju každý ľutuje. napr.- bolí ma hlava,bruško,och ako veľa sa mi treba učiť,atdatd. Tým automaticky pôsobí na polutovanie. Vždy ju mali radčej, aj ostatní jej kupovali vždy lepšie darceky , vsetko lepsie! Mna jednoducho nikto nechápe. Taktiež ona je veľmi pekná , ja som presný opak ale nikdy som sa tým nejak nezapodievala.Ona chodí na gymnázium , ja na hotelovú a ešte na ZŠ my vzdy rodicia , starí rodicia a kazdý vyčítal , že : martinka mala samé jednotky , prečo nemôžeš aj ty ?.. Ja som sa však učitelom nepchala do zadku a povedala som si aj svoj názor.Len ta omylom buchcem sestru a hned kričí : "ty krava , sprostá" atd. Raz zo mna cítila cigarety - pritom som bola na opekacke , hned to zalovala rodicom ! :( Už vela veci mi urobila ale ona sa hrá na neviniatko a ku iným je aj celkom fajn ale ja to proste nezvládam. Nikto to nevie- každý si myslí , že som silna atd. ale uz to nie je tak. Niekedy , ked niekto nieco povie zabolí ma to a už len bežím preč a slzy sa mi tísnu do očí. Ona sa vzdy pochvalí , čo bolo v skole atd atd. kazdý ju len vychvaluje , chváli , že aká je mudrá , kráasna,modelka atdtad.. ale mna nie .. Radcej to ani nerobím . Nehovorím , že ma nemaju radi , cítim , že majú ale cítim aj to , že ju maju omnoho radcej a porovnávajú ma k nej :/// ... Mala som vela snou atd. ale neviem ako ich uskutocním , s mojím teraz uz nízkym sebavedomím. O to mám ťažšie tento rok , že som sa rozisla s priatelom a doteraz som ho neprestala lubit. Velakrát si aj poplacem .. Ako nsa zdvihnúť na nohy

jajka001.