Štúdium medicíny

Príspevok v téme: Štúdium medicíny
eEmma7

Ahojte,
Mám 16 rokov, študujem na gymnáziu (2 ročník) ,chcela by som ísť študovať na VŠ , takže by som chcela vedieť vaše názory na LF UPJS a Lekársku fakultu Univerzity Komenského v BA , kedže Ba je mi bližšie rozmýšlala som nad Univerzitou Komensého.Aké máte na ňu názory??
Najviac ma zaujali odbory : anesteziologia a hematologia. (Ma niekto s tymito odborm skusenosti? )
Stačí ak pôjdem maturovať z chémie,biológie (a ešte angličtiny a slovenčiny,nemčiny ) ??
Ak spravíte príjmačky,aká je šanca,že vás príjmu ?
ďakujem za odpovede

twixxx

Neviete niekto, či sa menia zadania podkladov LF UK pre prijímačky 2012? Alebo ostávajú tie od predtým? Ďalujem :)

oliver.r

mila Omnia
Som absolvent LF UPJS nemam pocit zeby nam hadzali polena pod nohy, jedine maju vysoke naroky ,ale to je len fajn lebo sa vyselektuju ludia ktori na to nemaju. Byt dobrym lekarom to chce mat vysoke naroky uz na samotnych studentov, predsa lekar ma v rukach ludske zivoty a zdravie a to je najcennejsie. to je aj dovod preco mnohi odchadzaju, Takze na tvojom mieste by som nevychvaloval jednu skolu a hanil druhu ak mas skusenost len s jednou fakultou. Mimochodom pracujem v BA lebo pochadzam zo zapadneho slovenska konkretne z Trnavy par spoluziakov ktorych tu mam z rocnika s ich vedomostami a pracou su velmi spokojni. Sustred sa radsej na vlastne studium a moznosnosti ako byt nielen priemerna ale co najlepsia. Pekny vecer

Laurina22

Omnia a ty co sa navazas do mna?

Ja len pisem to,co hovorili na SZU a povedali to,co som napisala.

To je cele.

Tak prosim,neprovokuj.

OmniaParatus

Laurina22: ak nevieš o čom rozprávaš tak radšej nerozprávaj:)