Chcem byt sestricka

Príspevok v téme: Chcem byt sestricka
Nela41

Nazov hovori za vsetko. Chcela by som ist studovat osetrovatelstvo tak by som velmi uvitala vase skusenosti.. V prvom rade ma zaujimaju prijimacky, pretoze viem ze kedysi sa robili z osetrovatelstva a bio ale teraz som si pozerala stranky jesseniovky a tam som sa docitala ze prijimacky by mali byt z bio a somatologie tak teraz neviem je to tak vsade? A z coho ste sa na prijimacky ucili vy?
A da sa zvladnut studium s rodinou? No a este by ma zaujimalo kde by ste mi odporucili ist? Ja mam najblizsie MT aj si myslim ze je to najkvalitneksia skola.. Prosim podelte sa o skusenosti moc ma to zaujima

NataliaP

Ahoj , budúca sestrička :) Každý jeden z nás určite vie že Jess. vysoká škola v MT je kvalitná a náročna ale to neznamená že ostatné také niesu. Študujem v TN tiež ošetrovateľstvo a poviem ti je to makačka rozmýšlam o prestupe na MT tento školsky rok budem robiť presne tie prijmačky z STomatologie a bio , sedím v škole od rána do večera povinné prednašky povinne vlastne všetko !!!!! a učenie? na každy jeden predmet vždy pripravená píšeme písomky ako na stredných školách učíme sa z kníh ktoré su na medicíne v mt anatomia at´d. čiže si myslim ja osobne že je to len o učeni nie o inteligencii o tom či vydržiš sedieť na riti a učiť sa. a prečo som sa rozhodla prestúpiť? z jedniného dôvodu pretože ak mám sa učiť to iste čo sa učia aj v MT a je to tak isto naročne tak radšej budem mať vyštudovanú školu Jess. ako nejakú v Tn. ale môj nazor je stály a nemenný na každej škole zvlásť čo sa týka oše mediny atd sa maka uči !! dôvod? nebudeme robiť so zvieratami ale s ľudmi. Ja konkrétne to mám velmi tažké kedže som nemala na strednej bio atď...musím sa všetko od zakladov učiť. máme veľmi prísne podmienky na škole dve absenčky a letíme a je to jedno či je to cviko alebo prednáška...čiže TREST :D veľa chuti do učenia skontaktuj sa somňou ak chceš poradíme si spolu . pekný deň

Nela41