Kto koľko váži a koľko chce schudnúť

Príspevok v téme: Kto koľko váži a koľko chce schudnúť
evitka

ahojte vsetky, ktore chcete zhodit a vyzerat fit...tuto temu som zalozila preto lebo kazda chceme vyzerat naj. a ked sa budeme medzi sebou porovnavat a zdravo sutazit tak mozno to niektorym pomoze dosiahnut skor vytuzeny ciel..pravdaze kazdy dobry napad ako na to je vitany..takze zacinam...mam 26 rokov...170..60kg obvod stehna 58, brucho 70 a zadok 96...citmi sa hrozne z toho ako vyzeram takych 5kg dole by bolo skvele................viete pomoct.dakujem.

martin VP

Ahojte, ak máte otázky ohladom chudnutia a športu kludne sa ma spýtajte, pracujem ako výživový poradca a študujem výživu a kondičné trénerstvo vo výkonnostnom a vrcholovom športe, mám veľa klientov ktory mi schudli 5 kíl a viac ale iba čisto z tuku, formovanie postavy a problematické partie vyriešime, robím aj kompletné merania telesnej skladby to je, tuk,sval,voda v tele, na kolko je vaše telo opotrebovanie a zmeriam aj vnútorne(tie zlé)tuky.

a_ja_ja

Ahoj Evita..ja mam presne tak ako ty....ja mam sice 172 cm....obvod 56 cm steho..brucho 74(otraaas)..a zadok 93 cm...sportujem ale neviem preco sa mi nedari vyformovat si postavu....

Wonderman123

caute mam 176 cm a 66 kg a som muz brucho nemam horna cast vypracovana len na bruchu sa sem tam da najst sadielko..myslite ze je to v pohode vaha na moju vysku?

nikulinka

ahojte vysku mam 160 a vaha55-56kgako kedy a chcela by som vazit 50kg cvicim ale nic mi to nepomaha mam pohyb staleee!!!aj zdravo sa stravujem!sice malo ale jim...poradte ako nato!!!

blake

176 cm ..... 70 kg..... nejdem chudnut kila, ale tuk, cize spooooortovat, hybat sa, zdravo papat a uzivat zivota :o)

..Juliana..