Zapáchajúce hlieny v dutinách (v nose, hrdle aj ústach)

Príspevok v téme: Zapáchajúce hlieny v dutinách (v nose, hrdle aj ústach)
pomocprosím

Dobrý deň,
prosím o pomoc. Trvá to už asi 6 rokov a čím ďalej, tým je to horšie. Mám stále upchatý nos a celé dutiny a cítim, ako mám v hrdle hlieny. Občas cítim z nosa zápach a v ústach ho mám permanentný (a som si istý, že to ústnou hygienou nebude a ani žalúdočnými problémami)... Je to dosť nepríjemné, keďže som študent. Prosím vás o pomoc. Viem, že sa tu už podobné prípady objavili, tak ak viete, o čo ide a ako sa to dá liečiť, pomôžte mi prosím. Zatiaľ som sa neodhodlal ísť za nejakým odborníkom... Ďakujem

zuzi212

Ja mam podobny problem. Az na to ze nemam zapchaty nos ani ma nic neboli. Len citim medzi nosom a hrdlom hlieny a zapach. A niekedy ked si kychnem tak mi cez usta vyleti malinka zapachajuca gulicka. Uz som z toho zufala. Prosim poradte. Som v 15tt tehotenstva.

RNG

Nakazy v prinosnych dutinach odkial sa dostavaju s hlienami do hrdla, na mandle do priedusiek a pluc a dokonca cez Eustachovu trubicu aj do stredneho ucha sa daju vynicit kvapkami roztoku citricidalu, branim odhlienovaca NAC a enterickymi kapsulami oreganoveho oleja.
Ziadne ustne brane prostriedky nemozu nakazu v tych dutinach vyliecit, lebo dutiny nemaju prepojenie na krvny obeh, tj obranne latky sa do nich mozu dostat len cez hlieny.
Viac okolo toho najdes cez Google.sk pod rng, infekcie kde rozni lekari vysvetluju, preco atb obvykle na tieto nakazy nepracuje dobre, alebo dokonca vobec.
Inac chronicke znamena nespravne liecene a neodstranene. Spravnym prostriedkom nakazu odstranis, tj nemoze tam zostat dlhy cas=chronicke(z greckeho chronos=cas)

456789