Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Problém s tampónom - hrozná bolesť

Príspevok v téme: Problém s tampónom - hrozná bolesť
manda276

Ahojte, chcela by som vás poprosiť o radu, lebo som už fakt zúfalá. Už veľmi dlho chcem používať tampóny, ale nejde mi to vôbec. Vždy keď som to skúšala s normálnym tampónom bez aplikátora, hrozne ma to bolelo a nešlo to. Ako keby som bola moc úzka alebo čo. Tak som si kúpila s aplikátorom a dosť dlho som sa neodvážila si ho naozaj zaviesť. Veľmi ma to bolelo. Ale dnes som si povedala, že to skúsim tak vám chcem opísať môj problém a môj dnešný, pre mňa hororový, zážitok. Ak nechcete nečítajte to, ja viem, že je to dlhé :/.

Mám krámy druhý deň a sú také normálne až stredne silné. Teda aspoň boli, lebo po tom, ako som si s problémami vytiahla tampón von sa mi asi na 3 hodiny zastavilo krvácanie a teraz je len veľmi slabé. Nechápem prečo.
Zavádzala som ho pomaly aplikátorom, ale ako som tampón chcela vytlačiť z aplikátora von, či ako to mám povedať, hrozne ma to vo vnútri bolelo, tak som aplikátor vytiahla, ale tampón mi tam ostal. Zle zavedený - cítila som ho. Tak som si ho chcela vytiahnuť, ale ,pochopiteľne, nešlo to lebo nebol vôbec nasiaknutý. Aspoň si to teda myslím. Tak som to skúšala postupne po nejakom čase a nakoniec som ho vytiahla asi o dve hodiny celý. Ale boli to hrozné muky. Bolelo to ešte viac, ako keď som si ho tam dávala a mala som pocit, že si zo seba vyťahujem vnútornosti. Fakt. Snažila som sa uvoľniť, tlačiť, ale nešlo to a dokopy som si ho vyťahovala asi vyše hodinu.
Aj so zavedením som mala problém. Keď som po vybratí aplikátora mala tampón v sebe, hrozne sa mi zatočila hlava a prišlo mi zle prešlo to asi po troch minútach keď som si sadla.

Po tomto zážitku by som si fakt priala, aby som už nikdy nemusela tampón použiť, ale potrebujem sa to naučiť. Prosím pomôžte mi nejako :(

Ešte mám jednu otázku na Vás. Je vhodné používať tampóny, keď trpím na mykózy? Môj gynekológ mi povedal, že by som ich mala používať, že vložky spôsobujú mykózy, ale ja neviem. Nezdá sa mi to. Tiež mi povedal, že vraj Lactacyd spôsobuje tiež mykózy, ale ja ho používam a skôr mám pocit, že mi pomáha. A čo sa mi najviac nepozdáva je to, že sa ma vždy pýta (síce som tam bola len 2 krát zatiaľ, ale čo už :) ), či som ešte panna lebo že po prvom pohlavnom styku mi spraví cytológiu, či čo. Problém je v tom, že chcem mať sex až po svadbe a to bude ktovie kedy. Som totiž kresťanka. A možno najbližších 5 rokov sa nevydám. Okrem toho, sexu sa bojím čoraz viac, ešte po tom čo som dnes zažila. Asi umriem vtedy od bolesti :D. Už mi to je celé vtipné, lebo už fakt neviem čo mám robiť.

Každopádne ocením každú Vašu pomoc, radu, čokoľvek. Lebo pri mojom najbližšom pokuse zaviesť si tampón už nechcem tak trpieť ako dnes. Ak na to pravdaže pozbieram odvahu. Prosím poraďte mi :/

JAAA56

chcela by som sa spytat ci je normalna mensia bolest pri vyberani tamponu....(som este panna)ked som ho pouzila 1x tak to vyberanie bolelo viac ako ked som ho vyberala 2x... diiik

manda276

Nemasturbujem, ale vďaka za rady :D. Možno skúsim ten norethisteron.

fero11111: Neviem čo je nekresťanské na používaní tampónov, ale dobre. Tvoj názor. A farára nemám, nie som katolíčka. Spovedám sa Bohu osobne, nepotrebujem na to cudziu osobu. Milujem keď sa niekto mieša do vecí do ktorých ich nič. Ach jaj.

Mima.89

To, že sa ti zatočila hlava je bežné, je to niečo ako slabučký toxický šok - reakcia organizmu na to, že má v sebe cudzie teleso. Pri ďalšom zavádzaní sa ti to už nestane. Mini tampóny sú úzke, aj keby si mala úzku pošvu zaviedla by si si ho. Skús sa niekedy uvoľniť ako pri masturbácii, vtedy sa ti uvoľnia panvové svaly.

lilyiankaa

ak ideš k moru a vychádzal by ti práve vtedy menzes, môžeš zájsť za lekárom a dať si predpísať norethisteron ... sú to tabletky na oddialenie menzesu, ktoré sa užívajú 2x denne

sara11

do leta mas casu dost takze treba len skusat a skusat :) problemy si mala pravdepodobne len preto ze si si ho zle dala, cize nie dost hlboko, keby bol spravne zavedeny tak by si ho ani necitila, a po nasiaknuti by siel von lahko... mozno keby sa ti podarilo hned na prvykrat tak by si zistila ze to nic nie je

a ked sa nepodari tak len dufat ze ti to nevijde prave ked pojdete k moru, ak by aj nahodou tak skus trik s citronom, mne to vzdy posunie kramy o 3-5dni, alebo popytaj nieco od gynekologa, urcite je na to nejaka tabletka, co je uz ale fakt nudzove riesenie :)

manda276

Potrebujem. Lebo tento rok máme ísť k moru a ešte sa možno budem krstiť. Proste chcem mať istotu, že budem môcť ísť do vody. A chcela som to aj kvôli tej mykóze vyskúšať, či by mi to nepomohlo. Napríklad tampóny ellen sú proti mykóze, no ale keď si ho neviem zaviesť, tak mi je to nanič. Mám 17(a pol :) ). A ďakujem baby, povzbudili ste ma. :)

sara11

preco sa potrebujes naucit zavadzat tampon? len tak? ci mas na to nejaky dolezity dovod?

ak to nejde tak to nechaj tak, a skus to znovu napr. o rok ci dva...kolko mas rokov? ja som skusala tampon v 15, co bolo asi rok potom co som dostala 1.krat kramy a tiez ma to bolelo, nijak to neslo a ked uz to bolo dnu tak som s tym nevydrzala ani minutu :D
teraz som stale panna a viem si ho zaviest normalne, no aj tak pouzivam vlozky, menstruacna krv je odpad ktory musi z tela von a pride mi cudne aby som to zadrziavala v tele, preto radsej vlozky, kupujem si tenke ktore ani necitim, ze mam a tych 5 dni do mesiaca v pohode vydrzim :)

to ze sa ti krutila hlava, bolo pravdepodobne zo psychiky, proste si mala z tamponu strach a by si sa cudovala co vsetko dokaze psychika sposobit, v podstate by mohlo ist aj o toxicky sok, no ten sa prejavuje az po niekolkych hodinach

lilyiankaa

hlava sa ti mohla zatočiť z nízkeho tlaku, ja ho práve pri menzese mávam ..ale len prvý deň, ten je pre mňa najhorší ... nuž chce to len tréning, nič iné ti poradiť neviem..časom sa to naučíš a pôjde to ľahko ... nuž môj lekár mi zakázal všetky tie veci preto, lebo som mala neustále mykózy a už nevedel čo mi na to predpísať ..a mne pritom stačilo iba vysadiť antikoncepciu ...

manda276

Hej používam mini, ale aj tie mi prídu veľké :(. A viem, že to bolo asi tým slabým uvoľnením, ale ja sa už asi neviem viac uvoľniť. A je to normálne, že sa mi tak zatočila hlava? Inak myslím, že každý človek je iný, aj gynekológ, preto všetci vravia niečo iné. Ale keď ti to tvoj zakázal, to mi príde už divné. Zvláštni sú tí doktori :/ A ten môj mi predpísal také tabletky aj masť, takže áno, liečil. Inak ďakujem ti :)

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Problém s tampónom - hrozná bolesť - Fórum - ZDRAVIE.sk