FórumDo kategórieKam som prispelObľúbenéVyhľadávanieNová téma

Téma: Nervozita, zlost vz. vztah

Pridať do obľúbených **OdpovedaťObnoviťHľadať "Nervozita, zlost vz. vztah" v článkoch
  • Ikona kategórie Téma v kategórii: Vzťahy
    ZuzuLienka3302.01.14 20:53

    ludia, ja viem ze tu nie ste psychologovia ani psychiatri, ale skuste mi prosim poradit. Bojim sa, ze mam nejaku psychicku poruchu, ktora mi nici inak pekny vztah. Uz 3 roky bojujem s obrovskou nervozitou, vnutornym nepokojom, a neskutocnou zlobou v sebe. Cokolvek priatel urobi, vytaca ma to do nepricetna, hoci su to kraviny. Vo vztahu neviem veci riesit inak ako hnevom, podrazdenostou. V normalnom zivote som naopak clovek racionalny, problemy i stres hravo zvladam, som sebavedoma, no nie namyslena....Avsak vo vztahu neviem veci riesit s kludom. Citim v sebe obrovske napatie niekedy, taku zlost, ze si to neviete predstavit. Kazi mi to vztah, chcem byt opat prijemna a mila k partnerovi :-(

  • MultiLevel04.01.14 09:28

    Skus vyhladat psychologa a zaroven sa porozpravaj so svojou gyndou, pretoze je dost mozne, ze ti antika nesadla. Asi ti ju bude chciet zmenit, ale v tvojom pripade by som ju uplne prestala brat. Je to strasny zasah do tela. Ak si precitas aj na tomto fore starsie temy o nepriaznivych ucinkoch ant, baby boli z toho nervne, podrazdene, v depkach...

  • zlodejMeciar03.01.14 07:37

    moze byt ze to je aj nevhodnym partnerom, vyhovuje ti ale neni to spravna autorita pre teba preto sa odvazujes knemu spravat hnevom, mozno si to neuvedomujes ale moze to podvedome vplyvat.

  • redka02.01.14 22:06

    Ak by som mohla vratit cas tak ju nikdy neberiem... Skus neco prirodne na vyladenie hormonov - pupalkovy olej, maca a pod

    Ale skus popremyslat aj o tom ci nemate nejaky komunikacny problem... Nepovies mu neco co ta dusi... A sleduj si aj v mesiaci kedy si taka podrazdena, ci to nesuvisi s pms

  • Kiara2402.01.14 21:59

    Môže to spôsobovať HAK. Na tvojom mieste by som to prestala brať. Aspoň na nejaký čas, nech sa ti telo prečisti od hormonov a uvidíš, či nejaka zmena v tebe nastala :) Ja som akurát teraz tiež vysadila, výkyvy nálad som nemávala, iba ak to bolo opodstatnené, ale robilo mi to iné problémy. Nervozita je ale tiež jedna z nežiaducich účinkov.

    Ale aj bez toho skús radšej predtým než mu niečo povieš si na sekundu-dve zakusnuť do jazyka a to škaredé čo chceš povedať vymeň za úsmev a niečo milé :). Dá sa to. Alebo sa nadýchni a povedz si, že či to prečo si nervozna má vôbec taký zmysel, aby si vybuchovala. Vedz, že 80 % sú hlúposti :)

  • redka02.01.14 21:59

    No nemusi to byt tym ale ja ked,som ju brala tak moje nalady boli labilnejsie, nehovoriac o dalsich negativnych fyzickych a psychickych ucinkoch

  • lilyiankaa02.01.14 21:57

    môžeš to mať z antikoncepcie .... nemohla si sa tak zmeniť z ničoho nič ..je tam veľa hormónov, kt. pôsobia na tvoju náladu .. a preto je z teba "iný" človek .... vysaď ju a uvidíš, či sa to zmení

  • ZuzuLienka3302.01.14 21:55

    ano beriem HAK. Po dvoch rokoch si davam vzdy pol roka pauzy a zas uzivam dva roky vkuse...za ten cas som si nevsimla nejaku zmenu, ale je pravda ze pocas 6 mesiacov sa mi hormony asi neupravili este k normalu

    Asi prestanem antiku uzivat uplne....myslis ze ma az tak moc ovplyvnuje? :-(

  • redka02.01.14 21:37

    Neberies hak?

  • ZuzuLienka3302.01.14 21:35

    nemyslim si ze sa vyslovene nudim...

    Napriklad nieco citam, priatel pride a chce sa maznat. Kazda normalna baba by milym hlasom nieco povedala, poprosila o chvilku strpenia mozno, no ja zacnem hulkat ci nevidi co robim...alebo hoc kedy som bez dovodu k nemu zlostna, ked sa ma pyta co mi je, ani neviem povedat,prosto citim z vnutra strasne tlaky, nervozitu, zlost....neviem to ovladat

  • Agnes99802.01.14 21:31

    Tazko ti takto poradit, navstiv psychologa nech zisti pricinu tvojej podrazdenosti

  • emilsdediny02.01.14 21:22

    ty si daka psychicky vytazena a nepokojna daco ine ta trapi mozno sa nuds

Nový Príspevok

NOVINKA! Odteraz môžete ku každému príspevku vkladať aj obrázky.


  Opíšte písmena z obrázku vľavo

K príspevku môžete priložiť 1-3 fotografie. Fotografia musí byť vo formátoch jpg, jpeg, gif, png. Fotografia môže mať maximálne 2 MB a nemôže byť širšia, alebo vyššia ako 2000 pixelov. Pridaním príspevku do diskusného fóra potvrdzujete, že ste si prečítali a súhlasíte s pravidlami diskusného fóra







Inzercia

Ayurvéda v Indii

Ayurvéda v Indii

Vyzerať dobre a zdravo je prianím takmer každého z nás. Ayurvéda používa liečebné procedúry, ktoré prinášajúci fyzickú, psychickú a duševnú harmóniu.

Máte vysoký cholesterol?

Máte vysoký cholesterol?

Ako účinne znižovať hladinu cholesterolu v krvi prirodzenými metódami? Akcia !!! Ku každému baleniu prípravku ARD Cholesterol 48 tbl dostanete + 1 balenie navyše v hodnote 29,38 EUR zadarmo!

^ Späť na vrch