Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Hnačka pri užívaní antikoncepcie

Príspevok v téme: Hnačka pri užívaní antikoncepcie
lancheta

Ahojte, chcela by som sa spýtať, čo mám robiť, 3.1.2014 som začala užívať antikoncepciu Karhleight, všetko bolo v pohode, trochu mi len bývavalo zle. Nastúpila som do školy 7.1., bývam na internáte a odvtedy som mala každý deň hnačku. V letáčiku sa píše, že ak mám hnačku do 3-4 hodín po užití je to zlé, ale ja ju mám stále. Pritom telo na ňu zareagovalo. Prsia sa mi zväčšili aj belavý výtok mám, tak čo sa deje?

woo

no ale tu hnacku mas zrejme z niecoho ineho ako z antiky. a nezabudni ze ak si mala hnacku, treba pri sexe pouzit dalsiu ochranu.

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Hnačka pri užívaní antikoncepcie - Fórum - ZDRAVIE.sk