Ako mám ďalej postupovať?

Príspevok v téme: Ako mám ďalej postupovať?
MATOS

Ahoj.
Som študent a mám 15 rokov. V živote chcem niečo dokázať a mám ambície často väčšie ako niektorí moji spolužiaci. Nechcem byť len obyčajný absolvent.
Cestou bolo a je štipendium. Je to na dva roky aj s medzinárodnou a prestížnou maturitou.
Mama stále nepohovorila áno/nie. Ja som si teda povedal, že toľko času nemám. Začal som vypĺňať všetko potrebné. Včera, ako som si tak písal jednu esej prišla mama a povedala, že prihlášku mi nepodpíše.
Jej dôvody sú, že je to v Izraeli. Snažil som sa jej vysvetliť (informáciami z overených zdrojov a ľudí, ktorých pozná aj ona), že je to ako keď o Slovensku hovoria, že je to východná, komunistická krajina či Československo. Je to jednoducho niečo, čo už dávno nie je pravda a bežný Slovák sa na to právom urazí. Okrem toho je to v oblasti, ktorá je ďaleko od hraníc a vedľa Tel Aviv, kde stoja 10 - krát väčšie budovy ako v Bratislave, ďalší znak toho, že bomby tam nelietajú a je to oblasť, ktorá je na tom lepšie ako niektoré oblasti na Slovensku. Ďalší je to, že to tam vraj nezvládnem. Mám OCD a fóbiu zo zvracania. Teraz som začal ale brať lieky a sám som si povedal, že s tým zabojujem, už len kvôli tomu Izraelu. Ona ma ale stále len zhadzuje, povedala, že hocikde by som to nezvládol ani 3 dni a (citujem) pos*al by som sa.
Síce sa vraví, že chlapi neplačú, ale pri tomto sa mi naozaj tlačili slzy do očí. Nikde nemám podporu (jedine u otca, ktorý mi to ale nemá ako zaplatiť) a skoro všetci mi dávajú najavo, že mám nejaké problémy. Aj keď o nich vedia s prepáčením veľké ho*no, hovoria mi, čo dokážem a čo nie. Drvivá väčšina mojich spolužiakov má budúcnosť dakde, fetujú, pijú. Ja sa chcem učiť a pracovať na sebe, o čo ich rodičia často prosia, no mňa mama len zhadzuje. Chcela vedieť o mojich psychických problémoch a potom povedala, že ju nimi terorizujem. Keby som vedel, ako to dopadne, asi by som jej ich radšej ani nepovedal.