Rozhodovanie medzi dvoma pracami

Príspevok v téme: Rozhodovanie medzi dvoma pracami
nerozhodny

Ahojte,

chcel by som vediet Vas nazor alebo ako by ste sa vy rozhodli ak by ste mali 2 moznosti: 1. sezonna praca v Norsku s rybami za velmi dobre platove podmienky (18 eur v hrubom na hod.) alebo absolventska prax na Slovensku v mensej firme cestovke za par drobnych na mesiac

rozhodli by ste sa na zaklade platu? alebo dat na odbornu stranku prace, ze pozicia referenta v cestovke je lepsia v zivotopise ale aj do buducna pri hladani ako praca na linke s rybami?
podotykam som minulorocny absolvent pravnickej fakulty

nerozhodny

maly update: na tu absolventsku prax ma nemozu zobrat, lebo podla uradu prace pravo nesuvisi s agendou cestovnej kancelarie, takze o jednu moznost menej, uz ostava bud Norsko alebo Slovnaft ak vobec prejdem dalsimi prijimacimi kolami..

a Dodo: ludia studuju, lebo si tym aspon oddialia registraciu na urade prace o 5 rokov, mozno predlzia trosku detstvo a potom tak ci tak ich caka kruta realita, ak by som mal este raz 18/19 rokov, tak idem na techniku alebo IT s tym si clovek najde pracu aj bez znamosti..

Dodo29

nerozhodny tak v tomto mas sakramensky pravdu s tou robotou ak nemas znamost a rodinkarstvo na spravnych miestach si strateny. Ale tiez ma zaujima naco tolko studentov studuje vysku a potom ich niet kam zamestnat? Naco? Kazdy rok sa tolko vychrli otitulovanych ludi a ziadny prospech z nich stat nema lebo sa zamestnaju len ti co maju znamost alebo rodinu na danej pozicii. Je to na ho*no tu na svk. Kde to v takej amerike ci vo francuzsku ci nemecku...

nerozhodny

Lulu: presne ta chapem, ja to iste vidim okolo seba, minule som bol na pohovore na rezervacneho pracovnika v BA a plat 500 v hrubom, sak z toho clovek ani nevyzije v hlavnom meste..

Loreta: ked som mal 18/19 nevedel som co chcem v zivote robit, tak nejako to vyslo na pravo, teraz viem, ze to nebolo najstastnejsie riesenie, ale ani teraz neviem co chcem v zivote robit..